יום שבת, 20 באוקטובר 2012

קיץ 2013 - לונדון


ככה בלי לשים לב כמעט ועברתי חודש שלם בלי לכתוב. פעם זה לא היה קורה. למרות שאי אפשר תמיד להאשים את הילדה, אבל גם הקריירה החדשה (מכרתי את נשמתי לשטן ועברתי להייטק), חיי המשפחה וכל מיני סיבות כאלה ואחרות מרחיקות אותי מזמן האיכות שהיה לי פעם להתייחד עם המחשב ועם פול סמית ולכתוב פוסט כמו שצריך.
אז עכשיו, אחרי כמעט שלושה ימים במיטה עם גב תפוס סופסוף הצלחתי להתיישב בכסא בלי לצרוח מכאבים (זה כבר קרה) אני יכולה לפנק ולהתפנק בפוסט חדש והפעם לונדון על הפרק.
הפעם הפוסט על לונדון יצא לי רזה במיוחד. לא ממש התלהבתי כמעט משום דבר שהוצג שם, אולי זה ריבוי המתכתיים והניאונים שכבר יוצאים לי מכל הנקבוביות, אולי זה שלונדון נותנת צ'אנס בערך לכל אחד והסטנדרטים שלי עדיין גבוהים כשהיו, אולי שילוב בין כל הגרומים ועוד, אבל אהבתי רק חמש תצוגות.
הראשונה בניהן (לאו דווקא כי היא הכי אהובה) היא זאת של מארי קטרנצו שהפעם הדפיסה בולים ושטרות מרחבי העולם.
היא הביאה לתשומת לבי לא רק את המובן מאליו, הבולים על מסגרתן הגלית אלא גם הגדילה ושמה במרכז הבמה את כל אותם האיורים שמסתתרים ברקע של הדמויות שמודפסות על השטרות. התוצאה מאוד דקורטיבית ומעניינת.

Marie Katrantzou
Photo: Marcus Tondo / GoRunway.Com

 הולי פלטון אשפית ההדפסים השניה מלונדון אמנם הרשימה אותי פחות ממארי אבל עדיין זה היה מספיק כדי להכנס לפנתיאון הנבחרים שלי. בניגוד לקטרנצו, הגזרות שלה הן פשוטות למדיי והשילוב עם נעלי בד לבנות, פשוטות ושטוחות הופכת את המראה לעוד יותר יומיומי ופשוט. רק כך הדפסי המקסי ורדים והעירום המפוקסל האלה מצליחים להראות מגניבים בניגוד לקיטשיים והמצועצעים שהיו יכולים לצאת עם הסטיילינג הלא נכון.

Holly Fulton
Photo: Marcus Tondo / GoRunway.Com


ברברי הציגו קולקציה ניאונית ובוהקת ואף על פי כן נכנסו לפוסט. למה? כי כשגזרת המעיל היא נכונה, היא תראה טוב בכל צבע ובכל טקסטורה, זה למה. שימו לב ששלושה מתוך ארבעת האנסמבלים שהבאתי כאן לשיפוטכם נראים פחות או יותר אותו דבר, וזאת על מנת להוכיח את מה שאמרתי. האנסמבל הראשון מימין הזכיר לי בצורה מאוד חדה עטיפות של סוכריות אשר זכורות לי מילדותי הסובייטית. תיקי היד מזכירים לי טראפלס ארוזים אחד אחד.


Burberry Prorsum
Photo: Yannis Vlamos / GoRunway.Com


אמנם זאת לא היתה הקולקציה הכי טובה של פול סמית, היא לא גרמה לי להזיל דמעה ואין לי נדודי שינה בגללה. זה נראה שהוא לא הזיע עליה, שנתו לא נדדה אף לא היא ועיניו נשארו יבשות, הוא לא התאמץ.  מה שכן, היא פרקטית, אלגנטית וצבעונית, בדיוק כל מה שאני אוהבת אצל סר פול סמית.




Paul Smith
Photo: Filippo Fior / GoRunway.Com


וחותמת את הפוסט הקליל הזה ויויאן ווסטווד עם התווית האדומה והקלילה שלה. היא ממשיכה את הפילוסופיה של העונה הקודמת לפיה זקנים מתלבשים יותר יפה. בבריטניה, לא בארץ. אז שוב אנחנו רואים ממנה סגנון אה-לה סבת'לה עם טוויסט פאנקיסטי מגניב.



Vivienne Westwood Red Label
Photo: Filippo Fior / GoRunway.Com