יום שבת, 24 באפריל 2010

חיפושים אחרי הבאז

השראה. מהי השראה? ההשראה שלי היא זרם בלתי נשלט של רעיונות טובים שתוקף אותי בפתאומיות ומפציר בי להגיע כמה שיותר מהר לשולחן השרטוטים/ מחשב ולהתחיל ליישם. זה היי שאי אפשר להשיג מאף אלמנט כימי או אחר. השראה היא הסם של היוצר, זה באז יחסית קצר שבמהלכו אתה נמצא בהיי ואחריו מגיע דאון קשה. הבעיה בהשראה שאי אפשר לדעת מאיפה היא תגיע. מצד אחד אפשר ללכת לשבוע שלם של תערוכות ולא לקבל אפילו ניצוץ, מצד שני היא יכולה לבוא לך בשעת לעיסה של ארוחת צהריים, נסיעה במטרו צפוף או באמצע מקלחת. כל אחד והמקורות שלו. אני מקבלת השראה מצילום, ציור, מוזיקה וכו', אני אוהבת להסתכל על עבודות של אחרים ולראות מה רוח הדברים אבל את כל הרעיונות הטובים באמת שלי קיבלתי בצורה ספונטנית.
רציתי להציג לכם, קוראיי היקרים והמתרבים (תבורכו ותמשיכו להתרבות) כמה מהדברים שנתנו לי השראה השבוע, וגם אם בסוף לא יצרתי כלום, עדיין נהניתי מאוד לגלות את הדברים האלה.

אז מה היה לי? נתחיל בהפקת אופנה לגיליון מאי 2010 לווג צרפת מאת סטיבן קליין. ההפקה הינה מחווה לאכלסנדר מקווין (למרות שאין קשר בינו לבין ההפקה וואט סו אבר, שכן הפריטים הנראים שם שייכים לקולקציות הקוטור של שאנל, דיור וולנטינו) והצילומים בהשראת הקליפ והשיר Eroticשל מדונה. הדוגמנית היא לילי דונלדסון היפיפיה.


לשאר התמונות בהפקה
הנה הקליפ למי שלא זוכר


רומיין ג'רום, יצרן השעונים השוויצרי קיבל השראה מהתפרצות הר הגעש באיסלנד ויצר שעון לכבוד המאורע.


הצלמת אלנה קאליס, ילידת רוסיה שגרה בבהאמס ב10 שנים האחרונות, מתמחה בצילומים תת מימיים. בעקבות הבאזז סביב אליסה בארץ הפלאות החליטה לעשות גרסה תת מימית משלה וליהקה לתפקיד את בתה. 


הצלמת הגרמניה מדאם פריפטי יצרה סדרה של צילומי אופנה במיקסד מדיה בשיתוף עם הסטודיו Gunee. התוצאה מרתקת.

ולסיום, הרשו לי לשתף אותכם באחד מרגעי ההשארה שלי שבא לי כשרציתי להשתתף בתחרות ITS Fashion Award של דיזל השנה, שבסוף לא שלחתי, אבל לפחות יצאו לי מזה שתי אילוסטרציות נחמדות. רציתי לעשות מיני קולקציה בהשראת גלידה. רציתי להשתמש בשילובי טעמים מוצלחים כפלטת הצבעים של הקולקציה.
מעיל פטל שוקולד

 
שמלת קפה פיסטוק
ואלה תמונות ההשראה:

 
 






2 תגובות:

  1. אלצ'קה אהבתי את המאמר, זה באמת מדהים שאי אפשר לדעת מאין תבוא ההשראה, אך מה שבטוח אסור להתיאש כי בסוף היא תגיע :)
    קולקציה מהממת.

    השבמחק
  2. אינשאללה שתבוא. תודה על הפירגונים :)

    השבמחק