יום שני, 20 ביוני 2011

נופש 2012- המשך 1

קולקציות הנופש המשיכו לצאת בהמוניהן בשבוע האחרון, עד כדי כך שכמעט ולא עמדתי בקצב, ממש כמו שבוע אופנה רגיל של חורף או קיץ. למרות שיש גם מעילים וסוודרים, לטעמי זו קולקציית קיץ, אולי בעצם עונת מעבר, והקולקציות האלה מדברות על 2012, מי חושב עד כדי כך קדימה?
מסתבר שכולם. הטרנדים שהקולקציות האלה ייצרו מזכירים קצת את אלה של הקיץ, טרנד הפסים לרוחב שהתחיל אי שם שנה שעברה, המשיך חזק לעונה הנוכחית, מופיע גם בעונה הבאה. על אף הסטיגמה הרעה שיצאה להם, שפסים לרוחב זה משמין, מעצבי האופנה מצליחים להגיש לנו אותם בגרסה נטולת שומן (אולי זה בגלל הדוגמניות הגבעוליות שעוטות לגופן את הפריטים הללו), עם הרבה שיק ונונשלאנס,על חצאית באורך מידי, טישרט אוברסייז, שמלת ערב נוצצת או שמלת קוקטייל שובבה, הם כאן כדי להשאר.

מימין לשמאל: Yves Saint Laurent, Thakoon, Michael Kors, The Row

טרנד אחר שאני אישית מאוד אוהבת זה המראה הגברי, דהיינו מכנס ארוך, חולצה מכופתרת ו/או ג'קט מחוייט, הם תמיד משיגים את הלוק הרציני אך לא חנוט החביב עליי.

מימין לשמאל: DKNY, Tibi, Gucci, Celine

ועכשיו לזירת הצבעים. לצד קולקציות על טהרת הפסטל, הבז' והלבן הוצגו גם פריטים בצבעים קיציים ומשמחי לבב ברוח העונה הנוכחית. הצבע הצהוב והפוקסיה הדליקו את מסלולי התצוגה בגוונים בוהקים וזוהרים.

מימין לשמאל: Burberry, Preen, Chanel, Bottega Veneta

מימין לשמאל: Celine, Narciso Rodriguez, Elie Tahari, Preen

מאחר והיו הרבה מאוד קולקציות מוצלחות ואת כולן אני רוצה לחלוק עם קוראיי, לוקח לי קצת זמן לארגן את כל החומר הצילומי (המעולה שמובא מכאן) ולערוך אותו, אני מאוד נהנית מזה אבל זה לוקח זמן ועל כן התדירות הנמוכה. רק תנו לי להכנס לקצב ואז אני אפציץ יותר :)


2 תגובות:

  1. לו היה לי כסף..יא בה דה בי די בי דאם..

    השבמחק
  2. אני כל כך אוהבת בגדי נופש, הם מתאימים לנו בארץ לכל הקיץ ולא רק לגיחות לנופש :) מאוד אהבתי את השמלה של Thakoon! נראה לי אנסה למצוא משהו דומה לזה.
    תודה!

    השבמחק