יום שבת, 4 ביוני 2011

במלתחה של אווה

ביום חמישי האחרון הוזמנתי למפגש בלוגריות בבית האופנה הצעיר "אווה מנדלבאום". מצאתי את עצמי ברחוב שפע טל אשר ליד מגלדי עזריאלי באיזור מוסכים תוהה האם התבלבלתי בכתובת ומה לעזאזל אני עושה באיזור כזה עם שמלה קצרה. לאחר שמיכאל, חצי מהצוות של אווה מנדלבאום גילה אותי אבודה ברחוב הוא הזמין אותי להכנס לסטודיו הקטן שלו. בפנים פגשה אותי עוגת קומות לבנה מעוטרת בתותים ובננות ובועדי מדמיינת לעצמי פרוסה מהעוגה הזאת נעלמת בפי הוסבר לי שהיא עשויה סיליקון. הסטודיו הקטן והחמוד, אחרי סקירה יותר מעמיקה התגלה כשילוב בין בוטיק לגלריה לאמנות. על הקירות תלויות יצירותיה של נעם והעוגה המרשימה היא עבודתו של מיכאל. הם נפגשו בזמן לימודי אמנות בבצלאל והקימו ביחד את "אווה מנדלבאום" שהיא דמות בדיונית המגלמת מבחינתם את האופי של המותג.

לא למאכל
אז מה הם מציעים לנו? מה שהכי תפס אותי היא הקולקציה האקולוגית של פריטים מבד במבוק מיוחד ונעים למגע עם הדפסים מיוחדים בהשפעות אפריקאיות אותם יוצרים המעצבים. המותג קם לפני שנתיים על טהרת האופנה האקולוגית, בהתחלה לילדים בלבד ואז גם לנשים, ובהמשך התרחב גם לבדים פחות אקולוגיים כגון הפוליאסטר.
הופתעתי לטובה מטווח המחירים המאוד נוח וממש לא אופייני למותגים אקולוגיים עם אג'נדות חזקות, ולולא באותו יום בדיוק הייתי רוכשת את מכונת האוברלוק החדשה שלי, רוב הסיכויים הייתי מתפנקת בטוניקת במבוק רכה ונעימה כפי שעשתה בלוגרית רבת תושייה אחרת (תתחדשי מיראל!).

הטוניקה שרציתי
279ש"ח

שמלת סאטן
589ש"ח

נעם ומיכאל הזמינו אותנו להסתובב בסטודיו ושם היתה לנו את האפשרות להתרשם מסביבת העבודה שלהם ולהיות עדים לקטעים בתהליך בניית הקולקציה. נעם הרשתה לי לצלם אותה ליד המודבורד שלהם עליו תלויות פיסות השראה, רישומים וסקיצות.



מה שבטוח שבהחלט קיבלתי ים של השראה במפגש הזה, עבודת הדיגום, ההדפסים הגרפיים והבדים המיוחדים גרמו לי נחת והציתו בי את החשק לשבת ולעצב קולקציה בעצמי. עכשיו כשיש לי אוברלוק חדש ויפה, אולי זה אפילו כבר לא בשמיים...

3 תגובות:

  1. תתחדשי על האוברלוק, לדעתי זה יותר שווה מהטוניקה, למרות שהיא מאוד נעימה :)
    היה כיף להפגש!

    השבמחק
  2. שמלת הסאטן מהממת ביותר!!!

    השבמחק
  3. מיראל- כנ"ל, בקרוב התמונות בפייסבוק. כל המבריזות הפסידו!!!

    השבמחק