יום רביעי, 18 במאי 2011

כבוד למסגרת

כבר לפני חצי שנה, בתצוגת הקיץ של פראדה על שלל קופיה ובננותיה סימנתי לי את משקפי השמש המדליקות שלהם כדבר החם הבא שישגע את חובבי האופנה באשר הם, וכנראה גם בפראדה חשבו כמוני והחליטו להקדיש למשקפיים האלה קמפיין משלהם ללא שימוש בדוגמניות או פרזנטוריות אלה ואחרות, הוחלט לשים את המשקף במרכז הבמה. ישבו וחשבו איך לעשות את זה גם מגניב וגם חדשני ואז עלה במוחם הרעיון הגאוני: אנחנו פשוט נעשה תחרות לכישרונות צעירים, נגיד שזה בשביל לקדם אותם, הם ירוויחו פרסום בווג איטליה ואנחנו נרוויח ויזואל חדש, אחר ומפתיע במינימום השקעה! וכמה שהם צדקו...התוצאות פשוט משובבות נפש. להלן התמונות שאני הכי אהבתי:

Tomas Noguiera

Rosi Di Stefano

Mattia Buffoli

Kuba Dabrowski

Federica Di Giovanni

Carlo Ciraudo & Max Majola

כולם יצירתיים ויפים, מבחינתי המנצחת היא פדריקה די ג'ובאני עם הקומפוזיציה של החתול שיושב ומביט בעניין רב על אוסף המשקפיים, יש משהו מאוד הומוריסטי ועדין בתמונה הזו, היא גורמת לי לחייך :)

כל התמונות מכאן

3 תגובות:

  1. איזה משקפיים מיוחדים ומגניבים! אני לצערי מאוד מתקשה למצוא משקף שיהלום את פניי. בודדים הם זוגות המשקפיים שאני מצליחה למצוא שיושבים עליי בול!

    השבמחק
  2. הייתי הולכת עם כל אחד ואחד מזוגות המשקפיים האלה. מזעזעת שכמותי ... :)

    השבמחק
  3. קולקציה כל כך מוצלחת! בכלל משקפי שמש טובים משדרגים כל אאוטפיט, הכי חשוב זה באמת לדעת לבחור אותם.

    השבמחק