יום ראשון, 3 באוקטובר 2010

שבוע האופנה במילאנו- קיץ 2011

שבוע האופנה האחרון שלי במילאנו חלף עבר לו ובכך תמה רשמית תקופת האופנה שלי. מעכשיו הדבר הכי מרגש אופנתית יהיה שוק האקססוריז בתל אביב, סיילים בגן החשמל ופתיחה חגיגית של רשת זבלונית זו או אחרת שתיאות לפתוח סניף יקרן בארץ, בד"כ בתל אביב. כיף הא... 
שבוע האופנה במילאנו עבר בסימן התאוששות מהמיתון, הסלידה מהמינימליזם וכמובן המסחריות האיכותית.
אתחיל ללא דיחוי כמובן עם פראדה, כוהנת האופנה המילאנזית הבלתי ניתנת לערעור. היא שילבה בין מספר מקורות השראה; קופים, אננסים, פיתוחי ארט נובו וצבעים בוהקים. איך כל זה מסתדר ביחד? לא רע! כמובן היו גם יציאות שנראו לא מחמיאות אפילו על הדוגמניות, כגון שרוולים נפוחים וקשיחים שיוצרים אשליה של ידי נקניקיה, לכן לא כללתי פריטים אלה בסיכום שלי.
מאוד אהבתי את האקססוריז של הקולקציה הזו, כרגיל פראדה לא מפספסת שום פרט בקולקציה ולא ניתן להצביע מה יותר חזק; התיקים, הבגדים, הנעליים או המשקפיים.




עוד קולקציה נהדרת שכיכבה אצלי היא זו של קארל לאגרפלד ל Fendi. פלטת צבעים מעניינת, הרבה צבע בוהק, אקססוריז ומשקפיים יוצאים מהכלל, מה עוד אפשר לבקש? כמובן גם עיבודים ברמת המיקרו בצורת חורים קטנים רקומים בצבעים.




הצבע המשיך לככב גם בתצוגה של Gucci בה המעצבת פרידה ג'אניני חגגה את תום המיתון ופתחה את הקולקציה בצבעים נועזים וגזרות מחמיאות, מלוות בחגורות עבות מעור בצבע זהב מנצנץ. משם היא עברה ללבן ואז זהב, שחור ולבסוף היא סיימה עם מספר שמלות פרנג'ים צבעוניות. 


הקולקציה האהובה עליי ביותר היא כרגיל זו של Marni של המעצבת קונסואלו קסטיליוני. היא הציגה קולקציה צבעונית שלי אישית הזכירה את הסרט Kick Ass ממנו נהניתי מאוד. לכן החלטתי לא לקרא את הביקורות ואת המצע שלה ופשוט לזרום עם עצמי ולקרא לזה קולקציית הקיק אס של קונסואלו.





בקצרה אזכיר את הקולקציות של Moschino וליין ה Cheap and Chic שלהם, DSquared של התאומים דן ודין ואת Jil Sander שבכיף הייתי רוכשת משם כמה פריטים.


Moschino


Moschino Cheap&Chic
שלושת הבחורות מימין נראות כמו הדוסיות הכי מגניבות בבני ברק, הנה לכם מגוון רחב של לקוחות :)


Jil Sander

הקולקציה של אנה מולינארי למותג הצעיר והקוקטי שלה Blugirl עשה לי Sugar rush עם צבעי הסוכריות האלה ולכבוד זה הכנתי להן קולאז' מתוק. כמובן שהיו גם פריטים חמדמדים כאלה גם בצבעים יותר נייטרלים.



הצמד Aquilano.Rimondi שהציגו קולקציה משעממת למדי לג'אנפרנקו פררררררה הפתיעו בקולקציה הנושאת את שמם עם הדפסים משובבי לב מחד וחליפות משי בצבעי ניאון נועזים מאידך.


דונטלה ורסאצ'ה הציגה קולקציה קשוחה בהשראה יוונית בצבעי קוראל וטורקיז בחיתוכים גאומטריים.



ועוד אחת בשיתוף עם ראף סימונס למותג השני שלה Versus




ואחרונים חביבים שהשארתי לסוף כי הם לא השתמשו ביותר מדיי צבע אבל עדיין אהבתי אותם הם Bottega Veneta ו Iceberg. על אף המחסור בצבע הם עוררו את סקרנותי בגלל הגזרות המחמיאות והאקססוריז המעניינים.


Bottega Veneta

Iceberg

סך הכל אני מרוצה. חבל לי רק שבתצוגה היחידה בה אני עצמי נכחתי לא עלה בידי לצלם והתמונות טרם התפרסמו ברשת. אז בהמשך אעדכן בפייסבוק עם תמונות מהתצוגה של Roberto Musso.

התמונות מכאן ומכאן

3 תגובות:

  1. את לא עושה סקירה על פריז:(

    השבמחק
  2. בטח עושה! פשוט לוקח לי זמן לעבור על כולן
    אני לא רוצה לפספס משהו שווה
    אל דאגה זה יגיע :)

    השבמחק
  3. סקירה מאוד מקצועית ומפורטת של תצוגות האופנה במילאנו. את עושה עבודה נהדרת. מחכה לראות את הסקירות הבאות שלך.

    השבמחק