יום חמישי, 7 ביולי 2011

שבוע האופנה לגבר- קיץ 2012, חלק 1

תחת צלה של הבושה על הדילול בפוסטים שלי הוחלט להוציא פוסט ראשון אודות שבוע האופנה לגבר אשר הסתיים לא מכבר ופינה את מקומו לתצוגות התפירה העילית. אז אופנת גברים היא, מה לעשות, קצת פחות ורסטילית, בניגוד לאופנת הנשים שבה האופציות מרובות, זה לא מונע ממסלולי התצוגות להתמלא בהרבה סטייל ורעיונות טובים לשנה הבאה. אתחיל עם כמה מותגי הלבשת גברים, הם לא מייצרים אופנת נשים ולדעתי המיקוד בגבר עושה להם רק טוב, הקולקציות מאוד מחוברות למציאות, אווריריות ומאוד שיקיות:
Corneliani מותג איטלקי ממנטובה אשר באיטליה, שמזה מעל ל30 שנה מייצרים אופנת גברים אשר מיוצרת באיטליה בלבד, עם דגש חזק מאוד על קונסטרוקציה.


Thom Browne, מותג גברי מניו יורק, מעצב מזה עשרים שנה חליפות גברים עם דגש חזק על בניה גם כאן, עם הזמן הוא התחיל להשתעשע בגזרת החליפה הקלאסית, לשחק עם פרופורציות ולהתאים אביזרים נלווים.

Ermenegildo Zegna היא חברת אופנת גברים איטלקית שקיימת מעל 100 שנה. היא הוקמה בראשיתה כחברה לייצור בדי צמר ואז עברה לתפירת חליפות צמר איכותיות לגברים. Z Zegna הוא המותג הצעיר שמציע את המיומנויות והניסיון הרבים של החברה האם בביצועים קלילים יותר ופחות רשמיים. הם עושים עבודה מצויינת במעבר מן המשרד לרחוב עם קולקציה צבעונית ונועזת. קולקציית הנעליים הנלווית מצויינת.

Roland Mouret סוגר את הרשומה עם קולקציה טובה שהבריקה בעיקר בזכות מעילי הרוח המוצלחים שלה. רולנד הוא מעצב צרפתי שחי ופועל בלונדון, שם הוצגה הקולקציה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה