יום שבת, 16 ביולי 2011

מוזה ששרה

הרבה נאמר כבר על הקשר בין מוזיקה לאופנה. דוגמניות מזמרות, זמרות מדגמנות, זמרות מעצבות ומעצבות מזמרות. לכן אין זה מוזר לי ששני התחומים האלה הינם בבת עיניי. בדיוק כמו שאני אוהבת אופנה, גזרות חכמות, צבעים ובדים אני גם אוהבת מוזיקה טובה ומעניינת. יש בליבי פינה חמה למוזיקת רטרו. בדיוק כמו שאני אוהבת גזרות של שנות השישים ומיישמת אותן בשמלות שלי, עם טוויסט עכשווי, כך גם אני אוהבת את המוזיקה שלי. אז תארו לכם את השמחה הרבה שלי כאשר עלה בידי לגלות את הזמרת קארו אמרלד. 
השם המלא שלה Caroline Esmeralda van der Leeuw, בת 30, ילידת אמסטרדם והיא באה מתחום הג'אז. הסגנון שלה מושפע מהמוזיקה של שנות ה40'-50' בשילוב מקצבים עדכניים יותר, עם תוספת דיג'יי שמשחק עם התקליטים.
האלבום היחיד שהוציאה בתפוצה רחבה  Deleted Scenes from the Cutting Room Floor שיצא ב2010 הביא לה הרבה הצלחה בהולנד וזיכה אותה בשלל פרסים. הפריצה הגדולה שלה בבריטניה קרתה בזכות היו טיוב וזיכתה אותה באלפי מעריצים ברחבי הממלכה.
כמו סגנון המוזיקה שלה, כך גם סגנון הלבוש שלה מושפע משנות הארבעים וכולל כובעים קוקטיים, תכשיטים וגזרות האופייניים לתקופה.


תמונות: Adrie Mouthaan

תמונה:William Rutten


אני משאירה אותכם עם הסינגל הראשון מהאלבום שלה, זה שהביא לה את הפריצה הגדולה, A Night Like This






לכל האלבום שלה ניתן להאזין באתר שלה ומשם גם להוריד אותו לאייטונס.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה