יום חמישי, 21 במרץ 2013

החיים בטכניקולור - NINE WEST

השבוע הוזמנתי לפרזנטציה של ניין ווסט במלון הילטון בתל אביב.
תמיד אהבתי את ניין ווסט ובסופי עונה אפילו הצלחתי לרכוש לעצמי דגם או שניים.
הקולקציה לקיץ הקרוב מורכבת משבע תתי קולציות,
Futuristic Fashion, All Night Long, Marrakesh, 9 Western, Bright Lights Big City, Cabana Cool, Mad Woman.
בסגנונות הנעים בין שנות השישים, לסגנון הערבסקי עטיר החרוזים של מרקש, דרך המערב הפרוע וצבעוניותו המאובקת ומגיע בסופו של דבר לשיא בצבעי ניאון מרטיטי נפש ומשובבי לבב.
כמובן שבהיותי אני, חובבת צבעים מושבעת ישר נמשכתי לסטנד של הניאונים כעורב לנצנוץ. הסוודר הצהוב זוהר שלבשתי לפרזנטציה הסיגר את העדפותיי הצבעוניות.
אז על מה חליתי?
 צילומים שלי
  צילום: דן לב. מחיר: 529.90 ש"ח
 
 
ניין ווסט פינקו אותנו, הבלוגריות בשובר הנחה של 40% על קולקציית הקיץ וכמובן שזה שימח אותי מאוד כי כאמור, בדרך כלל אני מחכה לסוף עונה קדי לקנות שם. אז כבר באותו היום, אצתי רצתי לסניף ניין ווסט הקרוב לביתי והתפנקתי בוזג נעליים חדש ואיכותי לליל הסדר. בכיף שלי!
נעליים   799.90 ₪ - 349.90 ₪           
כובעים  249.90 ₪ - 149.90 ₪
תיקים   849.90 ₪ - 349.90 ₪    
תכשיטים399.90 ₪ - 129.90 ₪        
ארנקים   349.90 ₪ - 179.90 ₪           




תגובה 1: