יום שישי, 1 בנובמבר 2013

Print a Porter שבוע האופנה בלונדון, קיץ 2014

בעוד השמיים סוג-של מאפירים ויש סוג-של ניחוח חורפי באוויר אני כבר סוג-של מצפה לאביב הבא והאווריריות הקלילה שאיתו... לא באמת, אני אוהבת חורף, תנו לי להתכסות בשכבות ולבצבץ מעל לצעיף גדול וכבד ואני מסודרת לפחות ארבעה חודשים.
בלונדון אוהבים להדפיס, את זה כבר אמרתי אין ספור פעמים, טרנדים פחות מעניינים אותם, את זה משאירים למילאנו וניו יורק. מבחינתי לסקר (כן, אני חיה באשליה שאני מסקרת את הארוע, אל תעירו אותי) את שבוע האופנה בלונדון מבחינתי זה כמו לראות סרטים מצויירים, מהנה, קליל וצבעוני.
כמו תמיד מארי קטרנצו והולי פלטון, המדפיסות האהובות עליי סיפקו סחורה משובבת עין ונפש, שתי בחורות שמנמנות וחמודות בעלות גישות קוטביות לגבי גופן שלהן.
להלן פרטים נבחרים מהקולקציה של קטרנצו:

Marie Katranzou
Photo: Marcus Tondo / Indigitalimages.Com

והנה המעצבת:

מארי קטרנצו

והקולקציה של הולי פלטון
Holly Fulton
Photo: Yannis Vlamos / Indigitalimages.Com

והנה הולי:
הולי פלטון (מימין)
עד כאן דימויי גוף ועניין של פרספקטיבה.

עוד קולקציה מלאת חיים הגיעה מפרין. בלי יותר מדיי חידושים וקוריוזים בתחום הגזרות, ככה זה נראה כשהממיר משתגע והתמונה נמרחת על מסך הטלויזיה, איזה כיף ללבוש דבר כזה!

Preen
Photo: Yannis Vlamos / Indigitalimages.Com

אז מסתבר שפרין שיתפו פעולה השנה עם מותג ההנעלה הקנדי ALDO וכשבמקרה הגעתי לחנות שלהם באחד מקניוני הארץ ברור שנמשכתי לסנדלים האלה

שממש רואים שאותו מוח עיצב גם את הקולקציה הנ"ל וגם את הסנדל שבתמונהת מדדתי אותו והוא היה מאוד נוח ויפה אבל משיקולים תציביים נשאר על המדף. באתר של אסוס מצאתי אותו במחיר של מעל ל 200$, בחנות של אלדו הן עולות הרבה פחות אבל אני לא אגיד לכם כמה כי אני מחכה שהשיקולים הכלכליים שלי ישתנו ואני בעצמי ארכוש אותן.

ולסיום, בשורה אחת שמבחינתי יוצאת מלונדון היא שמלת החולצה המכופתרת האוורירית באורך מקסי:

Maria Grachvogel, Holly Fulton, Paul Smith

יש לנו עד אביב 2014 לרכוש כזאת ולהיות הכי מגניבות ואווריריות בלבנט.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה