יום ראשון, 16 במאי 2010

שחור לבן וגותי

מהתקופה שזמרת יכלה להיות בת יותר מ22, עם שפתיים דקות, הבעה מבולבלת ושרוולים ארוכים אני מביאה לכם היום את סוזי והבאנשיז, להקה שאחרי תקופה שלא שמעתי אותה, זוכה אצלי לפופולריות מחודשת גם בהשמעות ביתיות וגם על נגן המוזיקה הנייד שלי שמתלווה אליי לכל מקום. ברוח הגותית שסוזי משרה עליי אני מגישה לכם מנה של גותיקה רומנטית.


הפקת אופנה של פביו ברטלטה וויויאן אורת', למהדורת מאי של ELLE ברזיל





האילוסטרטורית הליטאית נטלי שאו עושה עבודות גותיות מדהימות




קצת בלינג גותי/ מטריד מאטסי






2 תגובות:

  1. וואו העלת כאן את סוזי, וישר הקפצת לי לראות את הקוואר המהמם שהם עשו לביטלס לשיר: dear prudence.
    זה תמיד כל כך מרגש אותי לשמוע את הגרסא המדהימה שלהם.
    תודה שהזכרת לי :)
    שרונה

    השבמחק
  2. יש לה קול מדהים!
    התלבטתי בין kiss them for me ו Peek a boo
    אבל בסוף הלכתי על ההאפי האוס כי הוא יותר מוכר
    אבל בגדול, יש להן ארסנל להיטים לא רע בכלל.
    מבטיחה להעלות בעוב זמרים ולהקות טובים גם בעתיד, אהבתי את זה
    :)
    חג שמח!

    השבמחק