יום שישי, 19 בנובמבר 2010

הקייזר הבא?

ללא ספק התאקלמות היא עבודה במשרה מלאה. החום, התחבורה הציבורית המזעזעת (חצי שעה חיכיתי ל47 הזה בשבע וחצי בערב והוא לא בא!), השינוי בהרגלי התזונה והפעילות הגופנית, הקניות לדירה החדשה, הניקיונות ושאר התופעות החדשות בחיי כמעט השכיחו ממני את האהבה הגדולה שלי; אופנה. אחרי שבוע שלם של התרוצצויות לא נורמאליות בהן לא היה לי זמן לעיין במקורות שלי כל כך נהניתי לשבת ולדפדף בעמודי הכרומו המטאפוריים של האינטרנט. נתקלתי בידיעה מבית היוצר של מיודעינו היקר קארל לאגרפלד.
קארל שכידוע אינו הפרגית הכי צעירה בלול, דוחק לאט לאט ובנחישות את קו גיל ה 80 ומתחיל להרהר מה יהיה אחרי שיעזוב את בית האופנה שאנל. בראיון לירחון Numero לאגרפלד התחבט בשאלה מי יירש את מקומות כאשר יגיע יומו ומפרקי אצבעותיו לא יצליחו יותר להחזיק עיפרון ולצייר סקיצה והתבקש לחלוק עם קוראי הירחון את לבטי ליבו באשר לזהותו של היורש. לאגרפלד, אדם לא עקבי בדעותיו, רמז לא אחת על מעצבים צעירים כגון ג'רמי סקוט בתור יורשים פוטנציאליים אך הפעם השליך את יהבו על היידר אקרמן.
אקרמן מעצב צעיר בן 39 (צעיר זה עניין של פרספקטיבה) בוגר האקדמיה לאמנויות של אנטוורפן הפך בשנים האחרונות ממעצב אלמוני ללחמניה חמה בשוק האופנה הבינלאומי. אחרי שמרטין מרג'לה הציע לו בכבודו ובעצמו להחליף אותו בעת פרישתו מבית האופנה הנושא את שמו, סירב אקרמן בנימוס ונשאר נאמן למותג שלו. רבות משווים אותו לריק אוונס (מקווה שקראתם את הכתבה שלי עליו) ומציינים לשבח את הסגנון האינטיליגנטי והמהוקצע שלו, שיטות דירוג הבד הבלתי קונבנציונאליות שלו, שילובי החומרים והצבעים והדוגמאות הבלתי שגרתיות שלו.
אז ללא הקדמות נוספות, אתן לכם ליהנות מלקט של שלושת הקולקציות האחרונות שלו. אשמח כמובן אם תכתבו לי האם לדעתכם הוא ראוי להחליף את הקייזר לאגרפלד ולמלוך באימפריית שאנל ב50 שנה הבאות.

שמלות ערב קצת אחרות ונועזות 

קיץ 2011

ריזורט 2010



קולקציה מרשימה לחורף הנוכחי. שילובי עור, עור בחיתוכי לייזר, ג'רזי ופרווה יוצרים מראה מתוחכם ומעניין.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה