יום חמישי, 16 בספטמבר 2010

הברברי האחרון

בעודי מכינה את הפוסט הבא על שבוע האופנה בניו יורק נתקלתי במעצב שהרגשתי שעליי להקדיש לו פוסט שלם ולא רק פסקה בסיקור הכללי.
שבוע האופנה בניו יורק מתנהל בסימן פרקטיות. מסחריות היא שם המשחק ועיצוב פשוט הוא השחקן הראשי. כשבתי אופנה צעירים ומחוספסים כגון ראג אנד בון ורודארטה מרגיעים את השיגעון, ג'רמי סקוט נשאר בודד במערכה להפיכת שבוע האופנה הזה למשהו מעניין... ואכן, "מעניין" היא המלה שמתארת הכי טוב את הקולקציה שלו.
סקוט הציג אוסף פריטים בהשראת דאונטאון ניו יורק עם שיער ואיפור בסגנון ויקטוריאני המהווה ניגוד ויזואלי לפריטים. הוא השתמש בסיסמאות שניתן לראות על שלטים, שקיות ופחים בעיר, הכניס אלמנט סאדו- מאזו, בעיקר בהלבשת הגברים, השתמש בחומרים לא קונבנציונאליים ואני בטוחה גם שלו הייתי שם, היה לי גם מה להגיד על האווירה וגודש הסלבס בשורה הראשונה.
ג'רמי הוא אהוב כוכבי הפופ. הוא הלביש את רוב אמני הבמה העכשויים, החל מקנייה ווסט, פרגי, מדונה, קייטי פרי ועוד. ליידי גאגא הצהירה עליו כמעצב האהוב עליה בכל הזמנים, כך גם מיס פיגי. קארל לאגרפלד הצהיר שהוא בטוח שכאשר זמנו יבוא, רק ג'רמי סקוט יוכל להחליף אותו כמנהל היצרתי של בית האופנה שאנל.
בנוסף לליין שהוא מציג בשבוע האופנה, פועל סקוט כמעצב התיקים של בית האופנה היוקרתי Longchamp הצרפתי ועובד על ליין עם ענקית הספורט אדידס.


שקיות זבל שחורות ונקניק פרושוטו, מן האלמנטים המרכיבים את ניו יורק, כך ע"פ סקוט


משמאל: שמלת פחיות שתיה קלה, שמלת "דרסו אותי עם ג'יפ", שמלת מחווה לאלזה סקיאפארלי (אני עוד אכתוב עליה), ואת השמלה עם הסיכות ביטחון אפילו הייתי לובשת.


הסאדו בויז ומעיל "דרכו עליי"

ליידי גאגא בדרך לכנסיה

שמלת כלה בגד כפת

ג'רמי סקוט


ג'רמי סקוט עושה אדידאס

סיכום שבוע האופנה בניו יורק יתפרסם ביום ראשון.
חג שמח וגמר חתימה טובה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה