יום שלישי, 7 בספטמבר 2010

שנה טובה!

זו הפעם האחרונה שאני חוגגת ראש השנה בניכר (או יותר נכון, לא חוגגת), בעוד חודשיים אשוב לארץ ואז יהיו לי חגים. ראש השנה הנוכחי (אני אפילו לא יודעת איזו שנה נכנסת) תפס אותי במוד מלנכולי נוסטלגי ועם זאת פינק אותי בהפתעה נעימה. קודם כל אני גאה לחלוק איתכם את הכתבה הראשונה שלי בוואלה! אופנה ועוד כתבה שיוצאת בימים אלה בדפוס במגזין הלייף סטייל hDL. אולי זה סימן לתחילתה של קריירה חדשה, שונה ממה שתכננתי, אני מאוד מקווה שילך לי.
לא אתיימר לסכם את השנה שהיתה לנו באופנה הישראלית שכן אינני מעורה בבראנג'ה מספיק, לא מכירה את השמות והפנים ולא את התאריכים והכתובות, דבר שאני מקווה לפצות עליו בשנה החדשה.
אני רוצה רק לאחל לכולנו לכבוד השנה החדשה שנפסיק ללבוש סינטתי, שנתאים גזרות לצורה שלנו, שתמיד יהיה לנו נוח ולא מגרד, שהמכנס תמיד ישב בול ולא יעשה לנו מפשעה מוזרה, שנזיע כמה שפחות ואם כבר מזיעים, שלא יראו לנו את כתמי הזיעה, שניראה תמיד מיליון דולר, גם אם לבשנו משהו זול, שנשמור על גב זקוף וסנטר מורם, כי אין במה להתבייש ושתמיד ניפול על הסייל המטורף הכי משתלם!
מצד שני, לתעשיית האופנה אני מאחלת צמיחה והתרחבות, תשומת לב ויחס רציני, שיפסיקו לחבר אותנו ביחד עם טיפוח ויופי, אופנה זה לא טיפוח! שהתעשיה הזו תפסיק להיות ארסית וסגורה, שאנשים יפסיקו להיות סנובים עם דיעות קדומות, שמוחות חדשים יתקבלו בשמחה ולא בחשש, שתיעלם צרות העין, שייעלם הסיב הסינטתי ויכובדו זכויות היוצרים!
לעצמי אני מאחלת רוגע, נחיתה רכה, מכונת אוברלוק תעשייתית חדשה פלוס שולחן, למכור את השמלה הראשונה שלי במחיר מלא, לעצב שמלת כלה, להיות מוזמנת לחתונה, לקרא יותר ספרים, לראות פחות טלויזיה, ללמוד לנגן בגיטרה והכי חשוב משפחה וחברים.

שתהיה לכולנו, יהודי כגויים, שנה טובה ומוצלחת!
רק בריאות ונחת...

4 תגובות:

  1. שנה טובה!
    ושיתגשמו כל משאלותייך!

    השבמחק
  2. אהבתי! בעיקר את: להיות מוזמנת לחתונה...

    השבמחק