יום ראשון, 12 בספטמבר 2010

התנין המרנין

איזה כיף להתחיל את השנה החדשה עם תמונות טריות משבוע האופנה בניו יורק. כיף יותר לראות שכמעט כל השמות ברשימת בתי האופנה שהציגו עד עכשיו אינם מוכרים, זה אומר שהתעשיה בתנועה, שיש חיים.
יש לי חולשה להלבשה ספורטיבית. לא כזו שצ'וצ'ות עם ג'יפ לובשות לחדר הכושר (מלווה בטון מייק אפ, פרנץ' של שחקנית פורנו ושלושה קילו זהב מצטלצל) ולא טרניגים של אדידס שהאוכלוסיה הרחבה כל כך אוהבת לשייך לעליה הרוסית; טומי הילפיגר, פולו ראלף לורן שמציעים בגדי גולף ושייט ומצד שני קוויקסילבר, אוניל ודומיהם המציעים בגדי גלישה.
זכור לי ערב אחד בשנה הראשונה ללימודיי, שעה ישבתי בפורום ישראלי של סטודנטים לאופנה ואדריכלות. אני הייתי אחת משלוש סטודנטיות לאופנה באותו הערב, השתיים האחרות למדו במרנגוני. עשיתי את הטעות המרה של להצהיר על אהבתי למותגי הגלישה האוסטרליים ועל רצוני לחיות בבית על החוף ולעצב לחברה כזו באוסטרליה. מיס מרנגוני הסתובבה אליי עם הבעת אימה/גועל על פניה משל "איך את מעיזה לשאת את השמות האלה בנוכחותי, הנפש האופנתית הרגישה שחוץ מקום דה גארסון לא רואה אסתטיקה תקפה אחרת" . חברים אחרים הצליחו להרגיע את המעצבת המזועזעת והחיים חזרו לתקנם, רק שמאז לא הצהרתי יותר על אהבתי להלבשה ספורטיבית.
חברה ספורטיבית וותיקה אחת עשתה לי טוב על הלב היום בבוקר, כשנכנסתי לאתר של ווג לראות את התצוגות מהשבוע החולף.
לאקוסט הוותיקה, עם התנין האיקוני קיימת מאז שנת 1933. הקים אותה טניסאי צרפתי בשם רנה לאקוסט ועד 2005 החברה התמקדה בייצור בגדי טניס, גולף, אקססוריז כגון תיקים, משקפי שמש, בולמי זעזועים וכו' ובשמים. מאז הצטרפותו לחברה של המעצב Christophe Lemaire, החברה מייצרת ליין פרט אה פורטה בניחוח ספורטיבי וקליל שלי אישית, ממש נעים לראות. 
בגזרת אביזרי האופנה של לאקוסט, הם מייצרים סניקרס נחמדים במחירים מתקבלים על הדעת, על יצור התיקים אחראית חברת סמסונייט ולכן זה ברור שהם איכותיים. המבחר אינו גדול, המחירים לא כאלה נוחים, אבל יש שם כמה פנינים אליהן לא הייתי מתנגדת, דוגמת התיק הזה, אך בואו נגיד שבשביל תיק אפשר לפנות למותגים אחרים, מוצלחים יותר.


רנה לאקוסט

הטניסאי אנדי רודיק המזוהה עם המותג

אופנה שלא לוקחת את עצמה יותר מדיי ברצינות, גזרות רכות ונוחות שיתאימו לא רק למקלונית שבין חברותייך, אפילו את הפרסומות שלהם אני אוהבת.
הכנתי להנאתכם לקט מהתצוגה האחרונה לקיץ 2011 ומזאת לפניה לחורף 2011 


 נעים, משוחרר וצבעוני, קיץ 2011 של לאקוסט

צבעוני וקליל גם בחורף 2011

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה