יום שלישי, 3 בינואר 2012

מחסום יצירתי

שיחה שהתנהלה ביני לבין חברתי גילי אמש בפייסבוק:


גילי: התחלת להכין תכשיטים

אלה:  
  • לא
  • ועוד בזבזתי על זה חצי יום
  • ינעל אב*ק
  • יצא לי ליים

    גילי:  
    • למה?
    • לא קנית?
    • או לא עשית

      אלה: 
      • היה לי רעיון לעשות עיגולים ולצפות אותם בבד
      • אז בהתחלה היה המכשול של החומר של העיגולים
      • הוחלט ללכת על כמה שכבות של קרטון
      • ואז גיליתי שאין לי דבק
      • אמרתי נעשה ככה
      • ואז מסתבר הם קטנים מדיי בשביל המכונת אוברלוק
      • שמתמחה בעיקר בקו ישר
      • אז עשיתי על התפר רגיל
      • אבל צריך להשאיר מספיק מקום כדי להפוך את הבד
      • אז יצא שהחלק הנפרם של הבד נשאר בחוץ
      • ועוד אחרי זה חיברתי לזה חרוזים בחוט ומחט
      • מה שנתן סופית את הלוק המייד אין צ'יינה
      • שעתיים וחצי ישבתי על זה!

        גילי:
        • :")
        • חמודהה

          אלה: 
          • והקרטונים היו מעפנים
          • וזה התקמט
            • והשרשרת שהיתה לי היתה מעפנה
            • והבעל השתמש בצוותות שלי לכל מיני יישומים אחרים ואיבד לי אותם
            • רציתי לבכות

              גילי:
              חחח

              אלה:
                • וזה קורה לי הרבה
                • גם בבגדים
                • שאני כולה בלהט חמה על עצמי משרטטת מקציפה מהפה
                • ואז גוזרת את הבד והוא לא מתאים או שקוף או מתפרק כזה או סתם לא מתאים לשמלה שאותה אני מנסה לעשות
                • ואז מתחילה לחשוב שצריך לנסוע לקנות ווואי כמה כסף זה יעלה לי וחניה בתל אביב ובודד לי לבד ואין היצע בכלל
                • ואז אוף אין לי כישורים שכירים, לעולם אשאר גרפיקאית
                • והבעל לא יוכל להסתכל לי בעיניים
                • והבת שלי תתבייש להגיד מה אמא שלה עושה
              גילי:
              נראה לי כתבת עכשיו פוסט לבלוג:)

              אלה:
              • היית קוראת דבר כזה?
              • עושה חשק להתאבד

                אז אם עכשיו יש לכם חשק להתאבד, זה בגללי!

3 תגובות:

  1. להתראות עולם אכזר!!!

    השבמחק
  2. איזה מלכה! ממש מעולה :)
    אני מקווה בשבילך שכל החשקים האלה שבוערים בך לאחרונה, יתחילו להזיז אצלך את העניינים.

    השבמחק