יום שלישי, 27 במרץ 2012

שבוע האופנה בלונדון, חורף 2012-2013, חלק ב'

אחרי אתנחתא ארוכה מדיי אני חוזרת לענייננו.
החלק השני של לונדון מתמקד במעצבים שהינם בגדר סמל לאופנה הבריטית הקלאסית.
מבחינתי, על שלושה מותגים מתבססת לונדון כבירת אופנה, ברברי, פול סמית' וויויאן ווסטווד. בריטים אמיתיים ושורשיים, כל אחד מדבר בניב משלו וכולם מדברים בריטית.
בראיון שנערך עימה, ויויאן ווסטווד התלוננה על כך שלאנשים ברחוב אין באמת סטייל, שהם נראים כמו שכפול אחד של השני, ללא מחשבה מקורית, כאילו כולם מתעדכנים באותו בלוג שמכתיב את אותם הכללים לכולם, היחידים, לטענתה שעדיין מציגים סטייל וטעם אישי משובח הם בני השבעים פלוס, על שלל חליפות הטוויד, הסריגים והכובעים שלהם. על כן הוצגה קולקציה בניחוח בריטי נושן עם הטוויסט הפאנקיסטי של ווסטווד, כמובן תוך כדי שמירה על איכות קונסטרוקציה גבוהה מאין כמוה, איכות אשר מאפיינת מאוד את עבודותיה של ווסטווד.

  Vivienne Westwood Red Label
Photo: Yannis Vlamos / GoRunway.com

אהבתי מאוד גם את הקולקציה של ברברי פרורסום. ההשראה היתה העיר והכפר הבריטי, בניחוח שנות ה 30-40. גזרות ובדים האופייניים לתקופה בשילוב אקססוריז מנצחים, אבזמים מוזהבים בצורת חיות משק וטורפיהן הן אלה שהפכו את הקולקציה מטובה למעולה.


Burberry Prorsum
Photo: Yannis Vlamos / GoRunway.com

הקולקציה של פול סמית כרגיל סיפקה את הסחורה. הסגנון הגברי הקליל שלו עשה את שלו והצליח ליצור בי תחושת כמיהה כמעט לכל פריט שראיתי על המסלול. השילוב של פריטים בהדפסים וגזרות פיג'מתיים משהו בהתחלה עוררו אצלי ספקות אבל מהר מאוד הבנתי וזרמתי. כרגיל, קולקציה מצויינת

Paul Smith
Photo: Fillipo Fior / GoRunway.com

תגובה 1:

  1. פול סמית' אף פעם לא מאכזב. אני תמיד חושקת בכל הפריטים שעולים על המסלול בתצוגות שלו.

    השבמחק