יום חמישי, 5 ביולי 2012

ריזורט 2013- חלק א'

הנה אני חוזרת אליכם מהכפור, יותר נכון מן השרב, מחופשת הלידה שלי שחשבתי שתהיה ארוכה יותר, אבל אני לא יכולה להתאפק.
אפתח ישר בריזורט למרות שהיו דברים יותר אקטואליים מאז, אבל עם תינוקת בת חודשיים, ריזורט זה הדבר שהכי מדבר אליי כרגע וגם זה משהו שלא יהיה לי עוד הרבה זמן, לפחות עד שתהיה בת שנה.
"ריזורט" מעורר בי מחשבות על עיירות חוף צרפתיות, על כפרי נופש מפוארים בדרום אמריקה, יאכטות ומכוניות יוקרה. בטן גב של עשירים.
אבל מסקירת הקולקציות עולה שלא כל מעצב חושב על מה שאני חושבת בבואו לעצב קולקציית ריזורט, חלק מהאאוטפיטים מאוד חנוטים ומתאימים יותר למשרד מאשר לחופשה. נו מילא, העיקר שיש קולקציות.
אז מי הרשים אותי?
הקולקציה הכי מתאימה לנופש מבחינתי היא זו של דיאן ון פירסטנברג, אהובתי החדשה. הקולקציה שלה מדברת אל בחורות צעירות וקוקטיות בנות 23 שנופשות בעיירות חוף עתיקות בצרפת/איטליה ולוגמות מרטיני בארפריטיבו בערב, או קפיריניה. בכל מקרה כיף להן והן זורמות עם זה. הצבעים מעוררי שמחה ותיאבון ועסיסיים והגזרות פשוטות ומחמיאות.

Diane von Furstenberg

עוד קולקציה נחמדה ומרעננת לצעירות שלא עושה מעצמה עניין גדול היא זו של מארק ג'ייקובס למותג הצעיר שלו מארק ביי מארק ג'ייקובס. זאת דוגמא טובה לקולקציה שאני מאוד אוהבת מבחינה אסתטית וסטיילינג ויודעת בוודאות שזה כבר לא בשבילי... אולי בגלגול הבא, כששוב אהיה בת 23....

Marc by Marc Jacobs

לראג אנד בון יש קולקציה קלילה לא פחות שדווקא כן היתה מתאימה לנשים בוגרות יותר, היא גם הרבה פחות עליזה וקופצנית, אבל היי, עליזות וקופצנות עוברת עם הגיל ומתחלפת בתחכום וחריפות, וכשאת אשה מתוחכמת וחריפה, מספיקה לך חליפה נונשלאנטית כחולה ומרושלת במקצת או ג'קט זהב כדי להרגיש מודגשת מספיק.

Rag&Bone

עכשיו דמיינו לכם חופשה קרירה בסקוטלנד, בחיפושים אחרי המפלצת מלוך נס, שותים וויסקי ומתענגים על צילילי חמת חלילים. אז זאת החופשה שדמיינתי את הקולקציה של קלואה משתלבת בה. צבעוניות טבעית נייטרלית לרוב, עם נגיעות של צבעי בסיס, גזרות נוחות ומשוחררות עם אקססוריז מינימליסטיים.

Chloè

הקולקציה של מארני, אהובת ליבי מושלמת לחופשה בפריז או רומא, סטייל אירופאי קלאסי וגם קליל

Marni

הקולקציה האחרונה שאחלוק איתכם הפעם היא זו של תיבי. והפעם היא האהובה עליי מכולן. לא יודעת למה... היא לא ממש "חופשתית", לא ממש חדשנית, אבל משהו בה, בפשטות, בצבעים המסונתזים להפליא אולי אפילו, לראשונה, הבחירה המוצלחת בדוגמנית הזאת ואולי כי התמונות מזכירות לי סקיצות של מעצבי אופנה, משהו בקולקציה הזאת פשוט תפס אותי.

Tibi

או אולי זאת שמלת הלובסטר הלא פחות מגאונית הזו....כן, זה בהחלט זה....


2 תגובות: