יום שני, 9 ביולי 2012

ריזורט 2013- חלק ב'

שוב חוזרת אליכם עם המשך הדיווח מאתרי הריזורט.
הקולקציה של ג'ייסון וו מורכבת ממראה יום ומראה לילה. ליום הוא מציע לנו מראה רענן בצבעים בוהקים של צהוב וקוראל בשילוב עם שחור וגווני האפור בהיר-לבן וללילה שמלות ערב מרשימות בשלל שקיפויות ואורכים עם מותן מודגשת.
ג'ייסון וו לאחרונה הפך לאחד מהמעצבים החביבים עליי ומככב הרבה בפוסטים שלי, כל הכבוד לו!
שימו לב לחצאית השניה מימין, כה צהובה ומסנוורת עם הסריג הקליל מעליה, אותה אהבתי מאוד וכמובן אי אפשר להתעלם מהארנקון על החגורה של המכנסיים משמאל, אין ספק שהבחור ממציא את הפאוץ' מחדש ונותן לו חיים חדשים בתור פריט מגניב (?)
 Jason Wu

קולקציה מגניבה קיבלנו גם ממוסקינו. אין ממנה תחושה של חופשה על חוף הים או מקווה מים זה או אחר אלא יותר בכיוון של טיול באחת מבירות אירופה. לכל אחד מאאוטפיטים האלה אפשר לצוות מצלמה גדולה ויקרה עם עדשה באורך אמה שרוב הסיכויים שהבחורה הנושאת אותה לא יודעת להשתמש בה, אבל זה מגניב לשחק ככה עם הזום.
Moschino

עוד קולקצייה אירופאית קרירה קיבלנו גם מגוצ'י. לולא הרקע המזעזע הזה שנראה כאילו הדוגמניות שרועות על הדשא, היה אפשר לראות אותה יותר טוב. סך הכל מדובר בפריטים אורבאניים ואיכותיים ליום יום לעבודה. פלוס שמלת ערב פרחונית והשרשראות המדליקות לחלוטין האלה. קולקציה באווירה אורגאנית שמחזירה את הכבוד לצבע החום.

Gucci

עכשיו תתארו לעצמכם מסיבת בריכה בוילה בקליפורניה של שנות השבעים. שם בדיוק משתלבת הקולקציה של פנדי. בצבעים בהירים ודוגמאות גאומטריות היא ממש עושה תחושה סבנטיזית, או אם תרצו, שנותהשבעימית של המעמד הגבוה, כזה שחוגג עם קוק ושמפניה במסיבות סווינגרס סגורות. וקארל לאגרפלד (המעצב הראשי של פנדי) יודע על מה הוא מדבר, אני יכולה להתערב שבזמנו הוא נכח בלא מעט כאלה...

Fendi

ממשיך את תחושת שנות השבעים, אבל מכיוון ממש לא של חופשה, מארק ג'ייקובס ללואי ויטון עם גזרות משוחררות, פלטפורמות גסות והדפסים אופייניים לתקופה. אהבתי במיוחד את השמלה הקלילה מימין בצבע אפרסק בשילוב הפלטפורמות הבומבסטיות והזר לראשה הבלונדי של הדוגמנית
Louis Vuitton

וסוגר את הפוסט ניקולא גסקייר לבלנסיאגה עם שילוב נהדר בין ההיסטורי לעכשוי. הקולקציה הלחלוטין מגניבה הזו מזכירה לי קצת את עבודותיו של פאקו רבאן בשנות השישים, תחושה של פוטוריזם אותה מקרינים הכובעים הלבנים ההדוקים והצורות הגיאומטריות של הג'קטים. בשילוב עם הגזרות העכשוויות של המכנסיים והווסט החמוד הזה מצד ימין הוא שוב מזכיר לנו שיש סיבה שהוא אחד המעצבים המוכשרים והחדשניים של זמננו.

Balenciaga

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה