יום ראשון, 27 ביוני 2010

בלינג!

סוף סוף אני מגיעה לעשות פוסט על תכשיטים.
התכשיט הוא תוספת נפלאה לכל מראה ויכולה לשדרג כל הופעה פשוטה ולגרום לעיניים לעקוב אחרי העונדת אותם. אני עובדת בתחום התכשיטים. התכשיטים איתם אני מתעסקת לעולם יהיו מעבר להישג ידי ולא בגלל שאני כזאת עניה, אלא פשוט כי מדובר בתכשיטים שרק האלפיון העליון יכול להרשות לעצמו. אחרי שלוש וחצי שנות עבודה עברתי את כל חמשת שלבי האבל עם התכשיטים האלה; החל מהתכחשות, שזה בכלל לא מעניין אותי תכשיטים, זה זמני ואוטוטו מיאוצ'ה פראדה מגלה אותי, כעס שאין צדק בעולם ולמה בחיים לא יהיה לי יהלום 40 קרט, דרך הויכוח שאולי כן ולמה לא והעולם מלא בהפתעות, הדיכאון "למה הו למה העולם אכזר ויש לנו לקוחות שמזמינים תליוני זהב בשביל הכלב שלהם ואני מרוויחה כה מעט"... עד שבסוף הגיע שלב הקבלה, התכשיטים שם, אני כאן, אנחנו לעולם לא ניפגש ואני יכולה להגיד תודה שלפחות יוצא לי להתעסק עם אבנים בכזה קנה מידה, לעבוד עם מיליונרים ולהבין איך המוח של האנשים האלה עובד, כדי שאולי אצליח ללמוד מהם משהו. מסקנתי היחידה בינתיים היא שיש יחס ישיר בין רמת גסות הרוח למאזן חשבון הבנק, ככל שאתה יותר עשיר, ככה גס רוח. אז אם כאלה הם עונדי 40 הקרט, אני מעדיפה להשאר פרולטרית.
התכשיטים שקיבצתי פה להנאתכם אינם משתייכים לקבוצת היוקרה,אין פה יותר מדיי התעסקות באבנים יקרות ומתכות אציליות, פשוט תכשיטים מגניבים שעושים טוב על הנשמה.

נתחיל עם Yazbukey. זוהי חברה השייכת לשתי אחיות, יאז שנולדה בטורקיה ואמל נולדה במצרים. אחרי לימודים בפריז ושלל התנסויות, בניהם מאיסון מרטין מרג'לה וג'רמי סקוט, האחיות פתחו סטודיו בפריז תחת השם יאזבוקי והחלו לייצר אביזרי אופנה. יותר מאוחר הן השיקו ליין הלבשה, בעיקר טי שיטרים ושמלות, ובהמשך, נעליים. מה שכבש אותי אצלן היה ליין התליונים והסיכות בדמויות אייקוני פופ; מייקל ג'קסון, ליידי גאגא, דייויד בואי ועוד.
לשיפוטכם:


תליון מייקל ג'קסון

תליון קארל לאגרפלד

סיכת דיוויד בואי

החברה הגרמנית ARRONDISSEMENT AQ1 הוציאה ליין שרשראות עור ומתכת אלגנטיות ומיוחדות שהגדרתן יכולה לנוע בין תכשיט לפריט לבוש:



ניתן לרכוש כאן 

החברה Darkcloud Silver מייצרת תכשיטי כסף מסוגננים לדיג'יים, ממש מגניב.



ואם יבוא לכם לפנק את הדיג'יי היקר לליבכם תוכלו לעשות זאת כאן 

יצרן התכשיטים האנגלי Saggi שבד"כ מתאפיין בקו בנאלי, הוציא ליין של טבעות הפתעה. מדובר בטבעות זהב עם כיפה קטנה ומתחתיה הפתעה מיניאטורית משובצת אבנים חצי יקרות, כגון קוורץ, טופז, אמטיסט וכו'.

ולסיום, או שבעצם עליי לומר לקינוח, יש לי קולקציה ממש מתוקה בשבילכם. המעצבת הרוסיה Anna Oriona שעושה תכשיטי קינוח מחימר פולימרי מציגה קולקציה של שרשראות, צמידים ועגילים עם מוטיבים מתוקים שעושים תאבון.



יש גם סושי עם איקרה


כל כך מתוק שבא לי תאבון

לצערי לא מצאתי היכן ניתן לרכוש את התכשיטים הנפלאים האלה, האתר שלה הוא ברוסית בלבד והמחירים ברובלים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה