יום ראשון, 25 ביולי 2010

כל אחד רוצה להיות סטייליסט

האם קרה פעם, שראית כוכב נולד ותהית לעצמך "מי לעזאזל מלביש אותם ולמה עדיין יש לו עבודה?!" האם מתישהו הסתכלת על בחורה יפה ברחוב ותהית "אם רק היתה יודעת להתלבש, חבל שגוף כזה יפה מתבזבז על כאלה סמרטוטים", האם הגעת לחגיגה משפחתית ומצאת את הדודה שלך לובשת בגדי חתונה גרוזינית של שנת ,1988 והקאת בקטנה? אם התשובות על השאלות האלה הן "כן!!!" אז זה הפוסט בשבילך!
אני מציגה לכם את לוקלט, האתר הכי טוב באינטרנט כולו. כן כן, כל האינטרנט מבחינתי לא שווה בלי האתר הזה. אז מה כל כך נפלא בו?
כשהקלקתי על Create New Look  נתגלה בפניי עולם מלא אפשרויות. קודם כל בוחרים דוגמנית. בתפריט של לוקלט מעל ל20 דוגמניות בצבעים שונים, עם תסרוקות שונות ואפילו אפשר לשנות להן הבעה, בהתאם להופעה. השלב השני הוא הבגדים וכאן כל הקונץ; יש שם הכל, החל משמלות, ג'קטים, גרביונים, חזיות, חולצות, נעליים, תיקים, משקפיים, הכל ולמי שזה לא מספיק, בגזרת הEXTRAS ניתן למצוא אביזרים נוספים כגון קסדת סייף, סקסופון, כלב, רגל מעץ, קעקועים ועוד. הכיף לא מסתיים כאן! לא ולא! מה צריכה דוגמנית לבושה לעילא לפי טעמנו המסוגנן? רקע! בגזרת ה BACKGROUND יש אוסף של כ 100 רקעים עליהם ניתן להדביק את הדוגמנית שלנו; החל מפארק מוריק, בית קברות חשוך, נוף אורבאני לילי ועד לפשוטים שברקעים כגון מסך לבן, פינה של חדר וכו'. אם חשבת שפה זה נגמר ואלוהי האינטרנט לא יכלו לפנק אותך יותר מזה, טעית! חדש באתר! מחלקת ה EFFECTS בה כ100 אפקטים גרפיים (כגון שחור לבן, הדפס ישן, טלויזיה מקולקלת, קונטרסט ועוד) המוסיפים ומעשירים את הלוק. אחרי שהשלמנו את העבודה, אפשר לפרסם, כמובן אחרי ההרשמה הקצרצרה לאתר. לוקלט, מלבד היותו אתר סטיילינג הוא גם רשת חברתית בו חברים אנשים מכל העולם, בהקלקה על LOOKS ניתן לראות בלייב את הלוקים החדשים מתעדכנים, ניתן לעשות לייק ללוק ואפשר גם להגיב עליו. עם הזמן צוברים חברים ומעריצים, האתר מקיים תחרויות ומפרסם מדי שבוע תמונה חדשה להשראה.
ועוד לא אמרתי את השוס האמיתי: הבגדים אותם מתאימים לדוגמניות הם מהקולקציות האחרונות שיצאו לשוק. המותגים הם החל מזארה ואייץ' אנד אם עד להרמס, אפשר להתאים ולשחק ולהתמכר בכיף!
יש גם אפשרות להציג את התוצאות בבלוג, כמו שאני עשיתי פה בצד ימין בסלייד שואו, אך על אף זאת, אני אציג לכם פה כמה מהלוקים האהובים עליי שעשיתי:







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה