יום שלישי, 27 ביולי 2010

לא כמו באמריקה

מקרה שקרה לי היום בדרך הביתה מהעבודה.
אני עובדת ברחוב מונטנפוליאונה, רחוב היוקרה,ההוד והפאר, מקרטיה ועד לה פרלה, באמת, אחד האזורים הנחשבים במילאנו. אז אני יוצאת לי מהמשרד והולכת לכיוון המטרו. לפתע נתגלה לעיניי מחזה מוזר, לא שגרתי; ראיתי בחורה שוכבת על הרצפה, לצידה תיקה היוקרתי וזוג סנדלי פלטפורמה אדומות מבריקות, היא שוכבת על הגב ברגליים ישרות וראשה מונח על הקרקע. מיד עלה במוחי המערכון המפורסם של החמישיה הקאמרית עם התור בקופ"ח והשיחה על אמריקה. העוברים ושבים עברו ושבו לידה, חלפו דידו להם. הם לא הקדישו לה אפילו לא שניה. חשבתי לעצמי, איזה אנשים מגעילים, ממש כמו באמריקה, אתה יכול לשכב ברחוב, לגסוס והכדור על צירו סובב.
החלטתי לגשת אליה.
כשהתקרבתי גיליתי שהיא בהכרה מלאה.
שאלתי אותה לשלומה, שאלתי אם הכל בסדר. "לא! אני עייפה מאוד!" ענתה לי הגברת במין סוג של מיאוס כזה, כאילו אני מפריעה לה, היא הרימה את ידיה למשוך את שיערה אחורה וגילתה בתי שחי לא מגולחות בעליל. "את רוצה שאזמין לך אמבולנס?" שאלתי, לא מוותרת לשעירה הנרגנית, הרצון הטוב שיחק פה תפקיד מפתח. "לא!" היא צעקה לי "עזביני לנפשי!" הפצירה. מבוהלת כמעה ומופתעת עד מאוד החלטתי שאין פה עם מי לדבר והמשכתי בדרכי. בדרך כמה אנשים לטשו בי עיניים מופתעות, כאילו חשבו "מה היא חשבה לעצמה להפריע ככה לבחורה המסכנה?".
אוקיי...
אז גמלתי בלבי שמעתה אחשוב פעמיים לפני שאגש להגיש עזרה לאדם הרובץ ברחוב. גם אם זה רחוב יוקרתי. יש אנשים שפשוט רוצים לנוח!





3 תגובות:

  1. גם רדיוהד חשבו על זה: http://www.youtube.com/watch?v=sKFkLNjPXns&feature=related

    השבמחק
  2. חחח... איזה כיף לראות החמישייה הקאמרית!

    מקרה ממש משונה..... מעניין מה היא עשתה שם.....

    השבמחק
  3. מה עייפות עושה לאנשים....

    השבמחק