יום שבת, 5 בנובמבר 2011

שבוע האופנה בפריז- קיץ 2012, חלק א'

לקח לי מלא זמן לאסוף את עצמי וסופסוף לעבור על כל מה שיש לארוע הזה להציע. שבוע האופנה בפריז הוא הגדול והמרשים מכולם ומכיל את המעצבים הכי יצירתיים ונועזים. החלטתי הפעם להתמקד אך ורק בבתי האופנה המעניינים ביותר. בא לי קצת להשתחרר מטרנדים, מה ללבוש, מה לקנות ואיזה גזרה באיזה מכנסיים אנחנו נלבש בעונה הבאה. לא הרמס, לא שאנל ולא ז'יוואנשי לא הגיעו לפוסטים האלה, לא בגלל שהם לא הרשימו אותי, אלא פשוט כי הפעם מתחשק לי טעם אחר, אומרים שההורמונים עושים את זה, כנראה שזה תקף לא רק בצלחת.
אז אתחיל ללא דיחוי באחד האהובים עליי מכל, גארת' פיו. קולקציה כמעט כולה כל טהרת השחור - לבן עם נגיעות חשמליות, פיו שלח כהרגלו על המסלול חייזרים וחייזריות בנעלי פלטפורמה וסטיילינג חוצני, גם פריטי הג'רזי בשילוב מגפי הפאטיש הצליחו להרשים אותי וכמובן לעורר בי חשק לזוג כזה בארון, לכל מקרה שלא יהיה.




וכמו בכל עונה, גם הפעם הקולקציה לוותה בוידאו ארט פרי עמלם של מתיו סטון ורות הוגבן.


עוד קולקציה מעניינת הציג ניקולה פורמיקטי למוגלר. פורמיקטי, הרי הוא האיש האחראי על הלוק של ליידי גאגא מצליח להשתפר העונה וסופסוף להוציא קולקציה שלא מכילה לייטקס. יש לו עוד דרך ארוכה עד שיוכל להשתוות למעצבים אחרים בפאזה הזו כמו פיו וריק אוונס, אבל בהחלט יש כאן התקדמות, וכמובן איך אפשר בלי קליפ של ליידי גאגא....





הפוטוריזם ממשיך גם על המסלול של המותג הותיק שקם לתחיה, Paco Rabanne בהנהלתו של מאניש אורורה, עליו אכתוב עוד בהמשך. בשביל לעשות את הקולקציה הוא צלל לארכיונים של החברה וחזר לשנות השישים ולשמלת ה"עשי זאת בעצמך", שמלת פסיפס המראות שהיא אחד מהפריטים האיקוניים של המותג.


הוא לקח את השמלה הזו והביא אותה למאה ה21 ויצר פריטים שנראים כהדמיה ממוחשבת, בה אף חלק מהפסיפס לא דומה לרעהו ומתאים במדוייק לגופה של הדוגמנית. על הכובעים אחראי מעצב הכובעים פיליפ טרייסי ועל הנעליים ניקולאס קירקווד, עם הרכב כזה אי אפשר שלא להוציא קולקציה כזו מצויינת.



בלי סרטון, אבל בינינו, כל המוסיף גורע.
עוד אוונגארד בהמשך
התמונות מכאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה