יום שבת, 12 בנובמבר 2011

שבוע האופנה בפריז, קיץ 2012- חלק ב'

נכון שזו שערוריה שהוא נגמר לפני יותר מחודש ואני עדיין מתעסקת בו, אבל הצד הOCD שלי לא מוכן לוותר לי על החלק האחרון הזה, אחרת בשביל מה אני כאן?
אז הבטחתי לא לדבר על טרנדים ואעמוד בהבטחה זו, אתמקד רק בצד היצירתי ובקולקציות המוטרפות מפריז, בשביל זה, לדעתי, היא שם.
הקולקציה הלבנה של ראי קאווקובו לקום דה גארסון דיברה על מעגל החיים, החל מלידה, חתונה (או כל סוג של קשירת גול זה באחר) ומוות, אני אהבתי את מגפי הגשם הלבנים ושלדי הקרינולינה שהזכירו לי את אהובתי ויויאן ווסטווד. סך הכל קולקציה יצירתית ומעוררת תיאבון (לקצפת).

Comme des Garçons

הקולקציה של ויקטור ורולף הושפעה מבגדי בובות ועל כן המקסי תפרים והמקסי תחרות. הבעיה עם שני הברנשים האלה היא שהם נסחפים יותר מדיי עם הקונספט ובדרך מאבדים את הלבישות של הקולקציות שלהם, שלולא האלמנטים האובר- סייזיים היתה יכולה להיות מוצלחת למדיי, ולא רק שואו על המסלול.


Viktor & Rolf

הקולקציה של מאניש אורורה (הוא עשה גם פאקו רבאן ואת כל התלבושות שלבשה ליידי גאגא בפרסי ה MTV, שאגב עם כל הלעג והכל לא ראיתי באף מדיום ישראלי שסיקר את הארוע מישהו אחד שמזכיר את זה שזה לקוח מהקולקציה של פאקו רבאן...טוב לא משנה, למה אני מצפה פה בעצם?) בקיצור, הקולקציה של מאניש אורורה הנושאת את שמו הזכירה לי קצת את מודעות הפרינט של הפסטיגל והפרסומת המאוסה והמעצבנת עד כדי כאב של הוט (הבחורינות מהפסטיגל, הסבתא ופינוקיו), צבעונית וטכנולוגית ונוטה לכיוון הקומיקס גיבורי על.

רוזי דה פאלמה, המוזה של אלמדובר, "יצירת פיקאסו האנושית"
התצוגה החלה כשכל הדוגמניות ישבו ליד שולחנות קפה ואחת אחת קמו וצעדו על המסלול
Manish Arora

סוגר את הפוסט היידר אקרמן עם הקולקציה הלבישה מבין אלה שהצגתי עם פריטים שממש רציתי לקטוף מהמסלול ולהכניס לארוני כמו נעלי האוקספורד המודפסות שהתגלו ככפכפים ומקטרוני המשי המבריקים משובבי העין והלב שבשמחה הייתי מאמצת.



באמצע: אבי לי קרשאו במראה צנוע במיוחד שמוטב היה לו היה מתווסף אליו אחד מהג'קטים המרהיבים המוזכרים מעלה.
Haider Ackermann

התמונות מכאן






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה