יום שלישי, 22 בנובמבר 2011

שבוע האופנה בתל אביב - קיץ 2012

בשעה טובה ומבורכת סופסוף יש לנו בארץ שבוע אופנה. לא משנה כרגע טיבו או איכותו, לא משנה שהוא שלושה ימים ולא שבוע, לא משנה שהוא תקוע באמצע, כל זה ממש שולי, העיקר זה שהגענו עד הלום.
אחרי החוויות (המצומצמות למען האמת, אך בכל זאת חוויות) שהיו לי משבוע האופנה במילאנו באתי עם ציפיות שבמשהו זה יהיה דומה, כמובן שהתבדיתי, אבל זו אשמתי, מה הקשר בין מילאנו לתל אביב?
אז מתוך כל התצוגות שמנפיק לנו השבוע המקוצר הזה אני הוזמנתי לשתיים, אחת מהן כבר מאחוריי והיא של שי שלום.
מאחר ובאמת אני מתרגשת מהמעמד וזה שבוע האופנה הראשון מזה זמן רב מדיי בתל אביב, לא אכנס לכל פריט ופריט בקולקציה ולא אתקטנן על סטיילינג, טרנדים וזוטות מאין אלו. אתמקד רק במה שאהבתי.
הצד החזק של הקולקציה שראיתי היה ללא ספק קולקציית הגברים. מהמרחק הרב שישבתי מהמסלול (שורה שלישית) עדיין הצלחתי לראות שמדובר בעבודת דיגום ותפירה ברמה מאוד גבוהה, הג'קטים ישבו בצורה מושלמת על כתפי הדוגמנים (שנראו כשיכפול איש של רעהו), ונראו אלגנטיים להפליא.
צילום: אבי ולדמן

החלק הצבעוני בגווני סורבה- מקרונס היה טיפה מבלבל עבורי אבל גם שם הבלייזרים נראו נפלא

צילום: אבי ולדמן

ואם בכל זאת להתייחס לקולקציית הנשים, היתה שם שמלה אחת שמאוד אהבתי, לבנה, עשויית ג'רזי, א-סימטרית, אבל שכחתי להביא מצלמה ולא צילמתי אותה ולצערי אין לי תמונה שלה, אז תצטרכו לדמיין, היתה עוד שמלה לבנה באורך מקסי עם שסע בגימור כתום מנגו, גם היא נראתה מאוד אלגנטית וגם תמונה שלה, כאמור, אין לי.
אז מה כן יש? את זה:
צילום: שי ולדמן

ובארץ כמו בארץ, אמרת אופנה, אמרת שמלות כלה, והשמלה באמצע בהחלט נאה לדעתי תחת חופתה של אשה בת מזל רזה וגבוהה נטולת כל פגם אנושי זה או אחר, היא אלגנטית ועל פניו לא מתאמצת אך עם זאת מלאה בדיטיילים היוצרים טקסטורה מלבלבת בחלק העליון ואלגנטיות נוזלית בחלק התחתון.

מה היה שם מעבר לבגדים אתם שואלים? אז ככה:
כל מיני סלבס, בחורה מגניבה עם משקפי השמש של פראדה מהקולקציה של קיץ 2011, מסולסלים ומגניבים שהיה לי קשה שלא לקנא בה, מישהי בשורה הראשונה שישבה עם כל החזיה בחוץ, דוגמנית אחת ששדיה היו להפקר ונשלחה אל המסלול בחולצות עמוקות דקולטה בלבד ושיר אחד שנוגן בלופ מעל ל-20 פעם עד שהתצוגה החלה, ותארו לכם את הזעזוע העמוק שחשתי כאשר אותו השיר התנגן גם בזמן התצוגה! אחר כך כל היום המוח שלי התאושש (לא היה קל) מה - For Me For Me Formidable הזה, היה קשה אך שוב, בגדול, זה היה שבוע האופנה בתל אביב! כן ירבו וימשיכו להזמין אותי לתצוגות.

2 תגובות:

  1. מברכת על שבוע האופנה כי באמת הגיע הזמן, רק חבל ששבוע האופנה הישראלי מורכב כמעט אם לא כולו מדוגמנים ודוגמניות תוצרת חוץ.

    השבמחק
  2. ככה זה עובד בכל העולם. נראה לך שבשבוע האופנה במילאנו כל הדוגמניות איטלקיות? ובפריז כולן צרפתיות? ובלונדון כולן אנגליות?
    בכל העולם רוב הדוגמניות או מזרח אירופאיות או סקנדינביות או דרום אמריקאיות ברובן, ככה זה עובד.
    העיקר זה המעצבים!

    השבמחק