יום חמישי, 9 בפברואר 2012

שבוע האופנה בברלין, חורף 2012-2013

אחחח ברלין. אני כל כך אוהבת את העיר הזו. בשנתיים האחרונות שלי במילאנו ביקרתי פעמיים בברלין והייתי שמחה להמשיך במסורת לולא מחירי הטיסות הגבוהים בארץ. 
יש בה הכל! אוכל טוב, אפרוריות ארופאית, חלונות ראווה מעניינים, חברים... מה בחורה יכולה לבקש עוד?
כל פעם שאני מגיעה לשם מנסים חבריי בעלי הדרכונים הגרמנים שחיים שם לשכנע אותי שאני צריכה לעבור לשם בעצמי, שיש שם מקום למעצבים צעירים, ששם אני יכולה להתפתח ושם מחכה לי האושר. חבל רק שחסר פרט קטן אחד, דרכון גרמני.
אז לגור בברלין אני לא יכולה, אבל לשאת עיניי אליה אני יכולה ועוד איך. רוב מותגי האופנה הברלינאים מורכבים משיתופי פעולה בין שני אנשים או יותר, בדרך כלל מעצב גרמני אחד ושותף ממוצא אחר. ערבוב כזה, לדעתי, ומניסיון יוצר קרקע פוריה יותר לרעיונות טובים ואת זה ניתן לראות בבירור על מסלול התצוגה. הסגנון הברלינאי נע בין הטריקו והסטריט סטייל לפריטים שלא היו מביישים בתי אופנה פריזאים ותיקים כמו שאנל או ז'יוואנשי למשל. אין ממש הפרדה בין קולקציות לגבר או לאשה, כמו מארק ג'ייקובס וגארת' פיו, הגרמנים שולחים למסלול גברים ונשים כאחד.
התחושה שהותירו בי התמונות שאתם הולכים לראות עכשיו יותר משוחררת ובועטת ממה שאני רגילה לראות בבירות האופנה הקלאסיות ועל כך אני מברכת. בהחלט משהו שהייתי שמחה ליטול בו חלק. אולי בגלגול אחר...

 Alexandra Kiesel
קולקציית חורף קייצית משהו, עשתה לי שמח בלב, גזרות מחמיאות וצבעוניות קלילה

 Baltic Fashion Catwalk
זהו מקבץ מעצבי אופנה בלטיים (אסטוניה, לטביה, ליטא) אשר מקבלים במה בשבוע האופנה בברלין

Blacky Dress
קולקציה מעניינת, אהובות עליי במיוחד השמלות הצהובה והלבנה

 Eva & Bernard
מותג האופנה של נאית רוזנפלד, מעצבת ישראלית שסגרה לפני מספר שנים את המותג שלה "נאית" בארץ ועברה לברלין. היא עושה שם חיל ונראה כאילו רווחת נחת בעולם האופנה הברלינאי

 Lala Berlin

Rena Lange
אדום נועז ומסוגנן בניחוח מוסקינו

Minx

Perret Schaad

Lever Couture
 התאהבות טוטאלית בשמלת האוריגמי האדומה

 Majaco
 טריקו!

 Patrick Mohr

 Shumacher
הקולקציה האהובה עליי

 Vladimir Karleev
גזרות נשפכות ומשוחררות, בדיוק מה שאשה צריכה בחורף הקר של ברלין

Wood Wood
מותג שלטעמי מייצג הכי טוב את הרחוב הברלינאי


2 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. Vladimir Karleev חולה אליו הוא בחור מקסים יצא לי להכיר אותו לפני כמה שנים הוא אחד המעצבים האהובים הוא כל כך מכיר את גוף האישה פשוט מדהים

    השבמחק