יום שלישי, 21 בפברואר 2012

שבוע האופנה בניו יורק, חורף 2012-2013, חלק ב'

בעוד שבוע האופנה בלונדון עומד אוטוטו להסתיים ומילאנו כבר נושפת בעורפו, אני עדיין מתרפקת על ניו יורק. לצד הטרנדים הצבעוניים שחלקתי איתכם בפוסט הקודם היו גם טרנדים פאסוניים, דהיינו סטיליסטיים. אני מקווה שעד חורף 2012-2013 (במידה והעולם יהיה עדיין קיים) אני אזכור את הפוסטים האלה כי אז (בתקווה רבה מאוד) אספיק לחזור לצורתי הטרום כדורית ותהיה לי שנת שופינג יותר פוריה ממה שעובר עליי עכשיו (חודש שמיני, גבירותיי ורבותיי).
כל מי שאוהב אופנה ומתייחס אליה קצת יותר ברצינות יודע שהיא ז'אנר של עיצוב שמתכתב באופן תמידי עם עולם התרבות והאמנות. יתרה מזאת, יש ממש אנשים שהעבודה שלהם היא לחפש את הכיוון האמנותי והעיצובי אליו הולך העולם, שבד"כ יהיה מושפע מארועים שלא קשורים בהכרח לתחום האופנה, לתרגם אותם לגזרות ופלטות צבעים, לאגד הכל בקלסר מפואר ולשווק אותו לבתי אופנה. יצא לי כמה פעמים להתקל בקלסרים המרהיבים האלה בתערוכות שביקרתי בהן במילאנו, כמובן שרציתי לקנות אחד, כמובן שזה עלה 12 אלף יורו, כמובן שלא היה לי בדיוק עליי... אבל זה מקצוע שהייתי שמחה לעבוד בו.
ב-כ-ל מקרה, אחרי הסטיה הגסה הזו מהנושא, חזרה אלינו, לניו יורק. בעקבות הצלחתו הקולוסאלית של הסרט "הארטיסט", מסלולי התצוגות התמלאו ברפרנסים לשנות העשרים, בדיוק כמו שהיה לפני כמה עונות עם מד מן ושנות החמישים. כשתופעה כל כך חמה כמו הסרט הזה, שכבר הספיק לגרוף המון פרסים ומיליון מועמדויות לאוסקר פוקדת את העולם, אי אפשר לצפות שהיא תפסח על עולם האופנה ועל כן, הנה הרפרנסים של המעצבים, שמלות ישרות עם כפפות גבוהות:

מימן לשמאל: Diane Von Furstenberg, Michael Kors, Doo.Ri, Ralph Lauren

עוד טרנד שבהחלט מצא חן בעיניי הוא זה של החליפות הגבריות, ולא היו חסרות אופציות. החל מחליפות שלושה חלקים מחוייטות עם ג'קטים ברכיסה כפולה כולל עניבה וכובע ואפילו מטפחת משי בכיס, כמו של ראלף לורן ועד האופציה היותר משוחררת כמו של ג'ני קיין עם נעלי הבית הפרוותיות. בחורף הבא נלבש חליפות. או לפחות נשקול את העניין.

מימין לשמאל: Jenny Kayne, Helmut Lang, Tibi, Ralph Lauren

כיאה לחורף, הסוודר הוא פריט חובה בכל ארון, ובמניגוד למה שחשבנו הוא לא מיועד רק בשילוב עם ג'ינס. בחורף הבא מוצע לנו פה רעיון סטייליסטי נחמד של חצאיות מחוייטות בשילוב סוודרים נשפכים ומחממים. הגרסא האהובה עליי ביותר היא זו של ראלף לורן של חצאית התחרה הזהובה בשילוב סוודר גולף לבן וגדול.

מימין לשמאל: Lela Rose, Tibi, Ralph Lauren, Derek Lam

ומעל לכל זה, איך אפשר בלי מעיל צמר חם ונעים. בשביל שיהיה מקום לכל השכבות שלובשים מתחתיו, מעיל החורף של שנה הבאה יהיה רחב וקופסתי, לא חובק חמוקיים ולא מדגיש גזרה אלא מרובע וגדול, בדיוק כמו שאני אוהבת.

מימין לשמאל: Narciso Rodriguez, Lacoste, Tibi, Zero + Maria Cornejo

ועד כאן הטרנדים האהובים עליי.
הפוסט הבא יוקדש כולו לאהובי מארק ג'ייקובס.
התמונות מכאן

3 תגובות:

  1. אני נהנית לקרוא אותך, ומחכה לפוסטים הבאים.

    השבמחק
  2. תודה רבה
    עשית לי את היום! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו, מהמם. במיוחד אהבתי את החליפה עם הפסים, הלוואי שבארץ היה מזג אויר שמאפשר כאלו בגדים. ובעצם.. גם מקומות ללכת אליהם עם בגדים כאלו. :)

      מחק