יום שבת, 19 בפברואר 2011

שבוע האופנה בניו יורק- חורף 2011-12, גרסת הפאשניסטה- חלק א'

שבוע נפלא עבר על ניו יורק. שבוע אופנה גדוש במעצבים, רובם חדשים, חלקם ותיקים. נראה כי שבוע האופנה של ניו יורק הוא הכי דינאמי, כל שנה מתווספים שמות חדשים, כשרונות חדשים, טעמים מעניינים ולא שגרתיים ותמיד מסקרן אותי לראות מי יציג גם השנה ומי מהשמות החדשים שלמדתי בעונה הקודמת לא יציג יותר.
מאחר ושבוע האופנה הזה היה פורה ובגלל שאיני רוצה להעמיס על קוראיי, חילקתי את הסקירה לשלושה חלקים. בחלק הראשון אותו אתם קוראים עכשיו, אתם תוכלו לראות את הקולקציות שמצאתי הכי מגניבות, עם הכי הרבה סטייל, כמובן צבעים ואל כל הקולקציות האלה הייתי קונה לו הייתי קניינית ב...אממממם... הגרסה הישראלית לרינשנטה, הלוואי והיתה קיימת כזו.

את הרשימה המגניבה שלי פותח, איך לא, מארק ג'ייקובס. אמנם הקולקציה הנושאת את שמו תמיד מעוררת עניין בקרב עיתונאי האופנה והבלוגרים, אני נשבית בקסמיה של הקולקציה המשנית, Marc by Marc Jacobs הצעירה והעירונית, בכל פעם מחדש.


ג'ייקובס מציג קולקציה לגברים ונשים גם יחד עטירת פריטים ופתרונות לבוש למגוון רחב של גזרות.

אותו היחס מקבל ממני קו המשנה הצעיר BCBG by Max Azria של מיודעינו מקס עזריה שחולש על לא פחות משלושה קווים הנושאים את שמו. תראו איזה סילואט ("צדודית" בעברית) נינוח ומשוחרר הוא מציג, אך עם זאת פשוט מגניב, אין מלה אחרת, מגיב וזהו.


הקולקציה הזו מזכירה לי קצת תלבושות של סרטי פנטזיה על נסיכות ואבירים, הטוויסט האגדי הזה מוסיף המון וביחד עם משחקי השקוף-אטום שבשכבות וכמו שציינתי, הגזרות הסלחניות מתקבלת לנו קולקציה מאוד נשית וחורפית

אותו העיקרון תקף גם לגבי דונה קארן וקו המשנה שלה DKNY. פחות גברת מגונדרת, יותר צבעים וגזרות צעירות, תענוג, קניתי.
אם המלבישה של גוסיפ גירל יודעת מה טובה לה, היא תקנה את שלושת האנסמבלים משמאל בשביל בלייר וולדורף.

המכנס המתרחב (שני האנסמבלים משמאל) שב לחיינו והפעם באורך עד הרצפה, מאריך ומחטב את הרגליים.

הקולקציה האחרונה שאני משחררת לכם היום שייכת לWillow של Kit Willow הצעירה שזו סך הכל הקולקציה השניה שהיא מציגה בשבוע האופנה הניו יורקי. קולקציה מאוד מסחרית ולבישה בהשראת בגדי רכיבה על סוסים, יכולה לפנות להרבה טעמים של בחורות עם פאסון (כמובן, לא כאלה שלובשות טייץ בתור מכנס). האנסמבלים יפים גם כמכלול וגם כל פרט לכשעצמו יכול להוות תוספת נפלאה לארון הבגדים של הרבה פאשניסטות.


כל התמונות כרגיל, מכאן
חלק ב' בהמשך...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה