יום שני, 21 בפברואר 2011

שבוע האופנה בניו יורק, חורף 2011-12- גרסת הפאשניסטה חלק ב'

בעוד שבוע האופנה בלונדון כבר התחיל , עדיין יש לי מה להראות לכם מניו יורק. הגעתי למסקנה שפוסטים ארוכים מייגעים מדיי. מה גם שקשה לספוג את כל היופי והפאסון כשיש 25 תקצירים לעכל, אז הנה הטפטופים ממשיכים, זה נוח לי, זה בטוח נוח יותר לכם, אז הפוסטים החדשים יהיו "נגיסי פוסט" יעני Bitesize Posts, ז"א פוסטים במנה אישית לנשיאה איתך לכל מקום, הוא קטן וקומפקטי ומהוקצע, כנס היום למיניפוסט החדש של שומרת על פאסון ותתעדכן בפיפס האחרון בעולם האופנה הבינלאומי. ועכשיו, אחרי שסיימתי להישמע כמו פרסומת ברדיו, הא לכם אותו הנגיס המדובר...
ג'ייסון וו ואלכסנדר וואנג, שני מעצבים שלא בצדק הזכרתי בנשימה אחת, נחשבים ללחמניות החמות של האופנה הניו יורקית, קוצרים שבחים ופרסים על ימין ועל שמאל.
נתחיל בג'ייסון וו (Wu), אמריקאי ממוצא סיני, יליד '82, ממש כמוני, רק השיג הרבה יותר בחיים שלו. וו הצעיר הוא אחד המעצבים החביבים על מישל אובמה, אנדרה ליאון טאלי, עורך האופנה של ווג ארה"ב הפגיש בניהם ב2007 ומאז הרומן בניהם פורח. וו הלביש את מישל לכמה וכמה טקסים ממלכתיים חשובים, בניהם המפגש המפורסם עם מלכת אנגליה בו הפתיעה אובמה את כולם כאשר כיווצ'צ'ה את המלכה הישישה בחיבוק דוב, בעוד חוקי הנימוס מדברים בברור על כך שאסור לחבק את המלכה כי אם רק ללחוץ את ידה השברירית והמתפוררת. אופס!
אז הנה הקולקציה של וו לחורף הבא:
שמלת הערב מצד ימין פשוט אלוהית, אלגנטית ונכונה לעכשיו. לתשומת ליבה של הכלה לעתיד, מחשוף עמוק אינו עוד אקטואלי.

אלכסנדר וואנג הטייואני, יליד '84, מוכשר כמו שד, מציג קולקציה חורפית ומכרבלת משום מה עם סנדלי עקב מינימליסטיים  שלא מתכתבים באופן ישיר עם העובדה שמדובר בקולקציית חורף. האפקט שנוצר הוא מבדר מה, בשל השילוב עם מחממי הרגליים הבומבסטיים. פרט לגליץ' הקטן הזה בקולקציה, היא נראית מחממת וסופר קולית, כזו שכל פאשניסטה ניו יורקית תרצה לקנות.
מחממי רגליים+סנדלים מינימליסטיות = אוינק אוינק

Zero + Maria Cornejo, מותג ניו יורקי בהנהלת מריה קורנייו, שעיצבה קולקציה מתוחכמת ומעניינת עם גזרות חדשות ולא שגרתיות דוגמת תיק "אוזן המן" משולש, מעילי עור בחיתוכים גאיומטריים ושמלת משי עם הדפס של מדפי ספרים ששייכים לחברתה של המעצבת שגרמו לה להרגיש טיפשה.


משמאל: שמלת מדפי ספרים


המעצבת של Tibi, איימי סמילוביץ' אמרה מאחורי הקלעים שהיום אי אפשר לעשות שמלת משי פרחונית ארוכה ולדרוש עליה 250 דולר, כי הרי זארה יעשו את אותה השמלה ויבקשו עליה 50. העתיד של המעצבים נמצא בתחכום של הגזרות, לעשות משהו שלא כל כך קל או משתלם להעתיק ולייצר בצורה המונית. סמילוביץ', בחורה עם ראש על הכתפיים ורגליים על הקרקע צודקת, ומציגה קולקציית בון טון שיקית להפליא, נשית, עדינה ורומנטית.



כרגיל התמונות מכאן

חלק שלישי ואחרון בדרך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה