יום רביעי, 6 באפריל 2011

שם, מעברת לקשת

אחרי יום עבודה קשה פיזית אני מוצאת את עצמי במצב קטטוני בוהה באוויר. ללא שום חשק לראות ובוודאי שלא להיות נחמדה לאנשים, צופרי המכוניות שמחוץ לסטודיו ברחוב גרוזנברג ההומה קודחים לי חורים בראש ולאט ובטוח חודרים לתוך מוחי הדואב. בעוד מחשבותיי נודדות הימה, החו"לה או כל מקום אחר שאינו מושבי הנוכחי אני מסיירת תחת היפנוזה כמעט מוחלטת באתר אינטרנט נהדר שנשלח אליי במייל בעקבות הפוסט על לואי ויטון. לפני שאתם נכנסים, זהירות, זה ממכר.
מדובר באתר אינטרנט שכל כולו מוקדש לתצוגת האופנה האחרונה של לואי ויטון, זו שסיפרתי לכם עליה, עם המעליות והפטישיזם. האתר מאפשר לכל אחד באשר הוא לקבל טעימה מאותו יום מרגש של סוף שבוע האופנה הפריזאי בו הוצגה הקולקציה. מלבד סיור וירטואלי בבניין בו התקיימה התצוגה ואפילו על מסלול התצוגה, יש את האפשרות לראות שיחה בין קייטי גראנד (סטייליסטית וכתבת אופנה) ומארק ג'ייקובס על הקולקציה. ג'ייקובס הוא גבר סקסי ביותר, גם כשהוא לובש את חצאית הגולגלות מהקולקציה של קום דו גארסון מהשנה שעברה, עם חולצה מכופתרת לבנה הצמודה לגופו החטוב הוא מספר בתשוקה רבה על הקולקציה, על לבטי ליבו ועל תהליך העבודה. קייטי גראנד מצידה, סתם עושה שם רע לרווח בשיניים.
בהמשך הסיור הוירטואלי יש את האופצה לצפות בחזרה הגנרלית של הדוגמניות על המסלול ואפילו לראות את קייט מוס "עושה כאילו" עם הסיגריה ודוגמניות אחרות, צעירות יותר, משבחות את מארק ג'ייקובס. כמו כן אפשר לראות את המעצב מצטלם עם הסלבס מהשורה הראשונה ובכלל Being fabulous (להיות מהמם) בדיוק כמו שרק הוא יודע.
אני משאירה לכם את הלינק הזה, לשקוע בתוכו וליהנות מטעימה קטנה של מקום שהוא לא המשרד המשעמם שלכם, ואני בטוחה שיחסית למקום העבודה של החבר'ה באתר הזה, המשרד שלכם בטוח משעמם.



תגובה 1:

  1. כל כך מבינה אותך... את בהחלט צודקת

    אהבתי את הבלוג ובהחלט יצטרף.

    מיכל
    http://matryoshkachic.blogspot.com

    השבמחק