יום חמישי, 28 באפריל 2011

וויליאם

בגיל 14 גיליתי שהנסיך וויליאם ואני נולדנו בדיוק באותו היום. כאשר הנסיכה דיאנה שכבה בבית החולים המלכותי בלונדון וצרחה מכאבים, אמא שלי עשתה את אותו הדבר אי שם בליטא. בעקבות התגלית הזו החלטתי שהוא ואני נועדנו זה לזו.
השנים עברו, הוא בגר ואני בגרתי, הוא התגייס ואני התגייסתי, הוא עשה תואר בתולדות האמנות ואני בעיצוב אופנה ואז התחתנתי.
כנראה שהוא לקח את זה קשה, כי באותה תקופה הוא גם נפרד מחברה שלו, כנראה היא הרגישה שמשהו איתו לא בסדר. קשה להסתיר שיברון לב שכזה...
אחרי שהבין שאני כבר לעולם לא אהיה שלו החליט להתפשר על ההיא.
ביום שישי החתונה
אני יודעת ש"זה לא מעניין אף אחד" וש"נסיכים יש רק באגדות" אבל בכל זאת יש משהו קסום בחתונה הזו ואני בהחלט הולכת לצפות, אם לא בכל הטקס, לפחות בעיקריו ולו רק כי מעניין אותי לראות איזה קצפת עצומת מימדים כיאה לנסיכה תלבש הכלה המיועדת.
בחתונה הספציפית הזו, החתן הוא הכוכב והכלה, בינינו, שחקנית משנה. יכל למצוא משהו יותר טוב, גם אם אני כבר לא חלק מההיצע....

:P

תמונה מוצלחת מלפני שהוא נהיה "סקפטי"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה