יום רביעי, 20 באפריל 2011

טרנדים של חול המועד

פסח בא ואיתו חול המועד.
רבבות ישראלים גודשים את רחובות מרכזי הערים בחיפוש אחרי קניות/מציאות לחג. אולי בגלל שלילדים יש חופש, אולי כי את רובכם הכריחו לקחת יומיים חופש, אבל כולם ברחובות וכולם מחפשים מציאות. הרשתות מצידן לא נשארות אדישות לעניין ומציעות שלל מבצעים והנחות להמוני עם ישראל בכפכפי אצבע וטלפון סלולרי דבוק לפרצוף.
אז כדי שלא תלכו לאיבוד ותמצאו את עצמכן עם שקיות על גבי שקיות מלאות בזבל (שנקנה במחיר מציאה!) לא עדכני ולא מחמיא, הכי טוב להביט לבירות העולם והטרנדים שהן מציעות. גם כאן ההיצע הוא רחב; צבעים בוהקים, הדפסים, תחרה, טרנד הבלרינה, הטרנד הצבאי, הטרנד השקוף, הטרנד הלבן ועוד ועוד, בחרתי ארבעה שלדעתי הכי יפים, קיציים ומתאימים לגזרות שלנו:

טרנד הניאון- צבעים בוהקים וחזקים שעושים חשק ללימונדה או ארטיק רמזור, משדרים שמחת חיים ותופסים את העין. כדאי מאוד לאמץ את הטרנד הנהדר הזה ולרענן את המלתחה הניודית-פודרה-אפרסקית-אפורה אליה כל כך התרגלנו וממנה לי אישית נמאס עד מאוד.

מימין לשמאל: טומי הילפיגר, אקווילאנו.רימונדי, היידר אקרמן, מייקל קורס

טרנד ההדפסים- אם עד עכשיו כל החפירות שלי על הדפסים וצבע עדיין לא חלחלו, הן מקבלות משנה תוקף ממסלולי התצוגות הבינלאומיות. מאחר ובעונה הנוכחית כמעט כולם עשו הדפסים וכמעט כולם עשו אותם מרהיבים ביופיים והם רבים מכדי לכלול את כולם בפוסט הזה, אני רק אזכיר את אלה שלא נכנסו לפה; פראדה, עם הקופים והבננות, סטלה מקרטני עם המאקסי לימונים, גארת' פיו עם לוח השחמט המעוות ועוד רבים וטובים. הדפסים משובבי נפש על משי, על כותנה, ג'רסי ופשתן, הכל הולך; פירות, גאומטרי, עיצוב פנים וכו'

מימין לשמאל: וונדרקינד, מרי קטראנצו, אקריס, מארני

אחרי שראיתי את התיכוניסטיות הנופשות קיבלתי קצת בחילה מרוב הפולקעה הצעיר מדיי בשביל להראות בכזו מאסה בציבור. בכלל, נראה כאילו לבנות ישראל אין בושה. כאשר דיברתי על מפלצות הקיץ התעכבתי על הנושא הזה גם. קצר זה לא אומר סקסי וכך גם צמוד. בואו נעשה עם עצמנו חסד ונתלבש השנה בהתאם לנתונים הפיזיים שלנו. קצת כבוד עצמי לא יזיק פה לאף אחת.  רוב הפעמים חזה גדול בא עם זוג ציצים בצדדים וכשאת באה להבליט את הנכס את מבליטה גם את הנאכס, חצאיות מיני נראות טוב רק על בחורות רזות מאוד, אגלה לכן סוד, גם על ביונסה זה נראה רע, רק שלה יש פוטושופ. בכל מקרה: חצאיות מידי. הן יפות, צנועות, סקסיות והכי חשוב הן הדבר הכי חם בעונת הקיץ הקרובה. אם לא מתאים גזרת עיפרון, אפשר ללכת על פליסה, אם לא פליסה אז קלוש (שמש), הכל הולך, יפה וסולידי, קני לך מידי!

מימין לשמאל: קלואה, מארק ביי מארק ג'ייקובס, טורי ברץ', פרואנזה סקולר

בגזרת המכנסיים הארוכות (לשעות הערב ומבדים קלילים) העונה הזאת מחזירה לנו את הפדלאפון, אבל לא בגרסתו מלפני 8 שנים, נמוך עד כדי ערווה, אלא בגזרתו המקורית והגבוהה. גם אני התרגלתי לגזרה נמוכה ולא יכולתי לחשוב על האופציה בה אצטרך ללבוש מכנס בגזרה גבוהה שיעטוף את שומניי ויכווצ'ץ' לי אותם אבל בכל זאת נתתי צ'אנס ואין מאושרת ממני. גזרה גבוהה טובה לא מציקה במפשעה, לא חותכת ולא חונקת אלא עוטפת ומאריכה לנו את הרגליים. המכנס המתרחב למטה יוצר אשליה של ברכיים צרות יותר ועוזר מאוד באשליית הרגל הארוכה. מומלץ לשמנות, לבינוניות ולרזות, נראה טוב על כולן ולא לפחד מגזרה גבוהה.

מימין לשמאל: אמיליו פוצ'י, זי ספוק של זאק פוזן, גארת' פיו, פיליפ לים בגזרה רחבה יותר

מצויידים במידע הזה צאו לרחובות והניעו את כלכלת ישראל, אני אמנם תקועה בעבודה, אבל מי שיכול, יאללה להסתער!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה