יום רביעי, 9 במרץ 2011

שבוע האופנה במילאנו, חורף 2011-2012, חלק א'- Girl Power

בשבוע האופנה במילאנו מוצגות הקולקציות של מיטב המעצבים האיטלקים, או ליתר דיוק, מיטב המעצבות. בחוד החנית של האופנה האיטלקית נמצאים מספר בתי אופנה בהנהלה נשית בניהם פראדה, ורסאצ'ה ומארני. בתי אופנה אלה מצטיינים לא רק בקולקציות טובות ומעניינות אלא גם באקססוריז מוקפדים ועשויים היטב, סטיילינג חכם והתחשבות מירבית בגוף הנשי.

מיוצ'ה פראדה הציגה קולקציה צבעונית ומגוונת למותג Prada. התצוגה החלה בשמלות ומעילים בגזרה ישרה עם חגורה נמוך על האגן, סטייל שנות השישים, הדפסים גאומטריים ופלטת צבעים מרעננת, משם זה עבר למעילים פרוותיים, שמלות פייטים בעלות מראה של קשקשי דג. משם זה עבר לשמלות משי חצי שקופות שנראו כמו כרום או פקעת. בגזרת האקססוריז הוצגו מגפיים בשילוב עורות נחש וזמש, מגפיים שנראות כמו סנדל שמולבש על גרב מעור עם סגירת כפתור בצד ושילובי צבעים גאומטריים לאורך ולרוחב.





אלברטה פרטי הציגה קולקציה צבעונית גם היא בהשראת שנות השישים. השימוש בצבעים עזים דוגמת פוקסיה וטורקיז הטיבו עם הגזרות והשילוב הגרפי של סדק / בקע על גבי הפריטים הקנו להם ערך מוסף.



דונטלה ורסאצ'ה הציגה קולקציה חזקה למותג Versace. בעודה נשענת על אלמנטים מאכיון המותג, אותם קבע אחיה המנוח ג'אני; פיתולים בארוקיים, היא מצאה דרך לחדש ולרענן אותם על ידי הגדלתם לכדי אלמנט בודד אחד של סלוסל ושל פרח. היא השתמשה בצבעים בוהקים על שמלות בסיסיות מצמר בגזרות ישרות. התוצאה היא קולקציה מרנינה ומחמיאה.


ואיך אפשר בלי אהובתי קונסואלו קסטיליוני ל Marni? אי אפשר! גם הפעם המעצבת החביבה הזו שבתה את ליבי, לא רק בזכות הגזרות החכמות והסופר מגניבות שלה, הסטיילינג הנכון, האקססוריז, אלא גם בזכות ההדפסים המשגעים שלה והשילובים בניהם. אני מאוד אוהבת את הכפפות הגדולות המכווצות באזור שורש כף היד ואת נעלי הפלטפורמה הבומבסטיות בשלל צבעים.



התמונות מכאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה