יום רביעי, 2 במרץ 2011

שבוע האופנה בלונדון, חורף 2011-2012 חלק א'

אחרי פרשת גליאנו, שהוציאה אותי משגרת הפוסטים האופנתיים, אני חוזרת אליכם עם שבוע האופנה בלונדון. בעוד שבוע האופנה של מילאנו עומד להגמר, והציפיה לפריז הולכת וגדלה, אתם תיהנו בינתיים מהסיכום של לונדון, זאת שאוהבת צעירים.

יש לי מן הסכם כזה עם עצמי, שברברי ואקווסקוטום ששייכים בדיוק לאותה הנישה לא יכולות להופיע ביחד באותו הפוסט. שתיהן חברות ותיקות, שתיהן מתמחות בהלבשה חיצונית (מעילים,ג'קטים, טרנצ'ים...) ושתיהן מזוהות מאוד עם אנגליה. אז כל עונה אני עושה בניהן תחרות. השנה ניצחה Aquascutum ("חליפת צלילה" בלטינית). זו היתה הקולקציה הראשונה אשר הציגה ג'ואנה סייקס, המעצבת החדשה של ליין הנשים באקווסקוטום. הקולקציה לא היתה מושלמת, חסרה שם קלילות, ריבועי הבד ששימשו מוטיב מרכזי בקולקציה היו מחוברים בניהם כלאחר יד על גבי חולצות ושמלות ובמקום להראות קלילים הם נראו כבדים במעט. אבל בכל זאת, מדובר בפרימיירה של מעצבת צעירה ועל כך יש לפרגן ובשביל זה פרימיירות קיימות. פלטת הצבעים שבחרה סייקס מוצאת חן בעיניי מאוד, המכנסיים בגזרה טובה והמעילים מרשימים.


פול סמית, חביבי היקר מציג גם הפעם קולקציה לאשה בניחוח גברי. המכנסיים יכולים להוות תחליף טוב למי שלא מתחברת לטרנד החדש של המכנסיים המתרחבות בגזרה גבוהה. הדוגמניות שלו נראות לא מתאמצות, מרושלות אך עם זאת עם הרבה שיק בריטי מגניב. הוא סגר את התצוגה בשני אנסמבלים בעלי רקמת פרחים משמעותית, ולו רק כדי להזכיר לנו שעדיין מדובר פה בקולקציה לנשים



אסיים עם ויויאן ווסטווד רד לייבל שהציגה קולקציה בהשראת שוק פורטבלו הצבעוני והמגוון אשר בלונדון. כמיטב המסורת שלה היה שם הרבה טוויד, הרבה פינסטרייפ (פסים דקים לאורך, כמו חליפות של גנגסטרים) והרבה איפור משוגע. הקולקציה, לפי ווסטווד, היא התגלמות הרבגוניות של שוק פורטבלו.



תגובה 1:

  1. he pants of smith are only good with the hands in the
    pockets.. there is a reason why man ans women have different gzarot...

    השבמחק