יום שבת, 5 במרץ 2011

שבוע האופנה בלונדון חורף 2011-2012, חלק ב'

שבוע האופנה של לונדון עדיין ממשיך אצלי בבלוג, למרות שזה של מילאנו כבר נגמר ופאריז כבר בעיצומו, ככה זה כשעובדים לבד, לא מספיקים הכל בבת אחת, אבל מי עוד נותן לכם כאלה סקירות מקיפות? מי? אף אחד, אז תתעזרו בסבלנות ובסוף הכל יתפרסם.
המותג Acne , תודו שזה לא שם טוב למותג אופנה... בכל מקרה המותג הזה שידוע באנדרוגניות שלו מציג קולקציה חורפית בצבעים קיציים, גזרות המבוססות על הבלייזר הגברי בשלל וריאציות והשוס של התצוגה: סנדלי פלטפורמה עם גרבי ניילון בצבע עור. את הלוק הזה, כך על פי ג'וני ג'והנסון, המעצב של אקנה, הוא לקח מהעובדות בסטודיו שלו, לטענתו, העובדות הכי קוליות במשק. אהבתי מאוד.

מצויידות בפיאות מורטישה אדאמס עם פוני צעדו הדוגמניות של אוסמן יוספזאדה למותג Osman על המסלול. הגזרות רפויות, שילובי הצבעים נכונים ואהבתי גם את גזרות המכנסיים.



רשת ההלבשה ההמונית מלונדון Topshop הציגה קולקציה בשבוע האופנה תחת השם Topshop Unique. לרגל הכניסה של הרשת לאמריקה מבחר ההשראות היה כולו אמריקאי, ואם להיות יותר מדוייקים, הוליוודי, ואם ממש להיות מדוייקים, דיסני. קולקציה בהשראת 101 דלמטים שמופיעים בצורת האיפור, פלטת הצבעים, השיער והפרוות הסינטתיות. למרות הנושא הקטישי למדיי שלה, יצאה להם קולקציה מאוד אופנתית, קלילה ופשוט מגניבה. אהבתי מאוד את נעלי הבובה הדלמטיות, הדפסי הסטנסיל והגזרות.


השילוב הלא מתבקש של קומיקס והמלכה אליזבת מוליד קולקציה מושקעת ומעניינת למותג PPQ. כמו טופשופ, גם PPQ הלכו על כיוון קומיקסי-חמוד בגזרת התסרוקות. וכאן נגמר הדימיון בין הקולקציות. גזרות ויקטוריאניות של מעילי טרטן, חולצות בעלות צווארון גבוה ותפוחות שרוולים לצד שמלות מודרניות שהורכבו בטכניקות מעניינות דוגמת שמלה אפורה שעשויה רצועות המחוברות בניהן לא באופן רציף, זה יוצר אפקט של תנועה בשמלה והיא משתנה בהתאם לתנועה של הגוף אותו היא מעטרת.


התמונות מכאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה