יום שני, 14 במרץ 2011

שבוע האופנה במילאנו, חורף 2011-2012, חלק ב'

לא ברור איך שבוע האופנה של מילאנו הפך למצומצם מבין ארבעת הגדולים. אולי בעצם מובן, הם לא נותנים צ'אנס לצעירים. מעצבים צעירים נספגים בחברות הגדולות במקרה הטוב, נשארים בשולי התעשיה במקרה הסביר או הולכים לעבוד בבנק או בתור מוכרי בגדים במקרה הנפוץ, לצערנו. לכן שבוע האופנה של מילאנו מורכב מאותם בתי אופנה, פלוס מינוס כאלה שניסו את מזלם ונסגרו. אפשר להבין אותם, את האיטלקים; האופנה בשבילם היא תעשיה לאומית, לא סתם יש משרד ממשלתי שאחראי לכל תחום האופנה, מפקח, מארגן תחרויות, תצוגות, כנסים וכו'.
אולי בגלל זה, שהאופנה נלקחת כל כך ברצינות באיטליה, התצוגות במילאנו הן הכי מתוקתקות, מהוקצעות ומקצועיות. כשאני רוצה לדעת מה מחכה לי בעונה הבאה, אני נושאת עיניי למילאנו. ממליצה לכם לעשות כמוני.

קולקציה מאוד לבישה, בעלת שיק אירופאי וניחוח איטלקי מציעה לנו אנה מולינארי למותג שלה Blumarine. צבעים בהירים ונייטרליים כגון בז' ואפור בהיר לצד צבעים בוהקים ושמחים שאנחנו רואים בד"כ בקיץ, כמו שכבר אמרתי, לדעתי זה מבורך, לא כל חורף צריך להיות שחור וקודר.


עוד קולקציה נשית, חורפית ואיטלקית מציג מיודעינו היקר קארל לאגרפלד לפנדי, בצבעים פחות בוהקים ויותר כהים הוא יוצר אפקט רב שכבתי מכורבל אך עם זאת מעודן ואלגנטי.


תומאזו אקווילאנו ורוברטו רימונדי הם המעצבים של בית האופנה ג'נפראנקו פרה. במקביל הם מעצבים קו צעיר יותר תחת שמם. לג'אנפרנקו פרה הם הציגו קולקציה בצבעים רגועים, גזרות ישרות, חצאיות ברך ומעילים (וג'קטים) מתוחכמים עם הרבה סטייל.
מוצלחת במיוחד השמלה עם צווארון בלייזר בצבע סגול כהה, מחמיאה לצורה הנשית ובשילוב עם הכיסים נראית נהדר על הגוף. כמו כן אהבתי מאוד את מעיל הצמר האפור, נטול צווארון, נקי ומהוקצע

לליין שלהם Aquilano.Rimondi הם הציגו גם שמלות בגזרה ישרה, וכאן בערך נגמר הדימיון בין הקולקציות. הרבה טכניקות עיבוד לבדים, כגון הדפס מאקסי של הדוגמא פד פול ("רגל של תרנגול" בצרפתית) הקלאסית בטוויסט מחודש, למרות שבלנסיאגה עשו את זה שנה שעברה, הגרסה הזו גם היא יפה ומעניינת.
 בשתי התמונות השמאליות: הגרסה החדשה לרגל התרנגול הקלאסית

דולצ'ה וגבאנה למותג הצעיר שלהם D&G הציגו קולקציה (כמה שחסרות לי מילות תואר בעברית!) פאנקית במיוחד. הם השתמשו בקליגרפיה בתור מוטיב חוזר להדפס. התוצאה מרעננת ומשמחת ועם זאת מצליחה לשמור על ארשת חורפית מכורבלת.


בקצרה, הקולקציה של ג'יל סאנדר- לייק! במיוחד על הסוודרונים המתקתקים


ולסיום קולקציה זוהרת ונוצצת של Moschino אותה אהבתי במיוחד בגלל השילוב הנהדר הזה של שמלת פליסה זהובה באורך מקסי עם סוודר חנוני לגמרי בצבע כחול נייבי עם חגורה דקה בצבע זהב, מראה חצאית הברך נראה טוב מאוד אף הוא, נמסתי מהמשקפיים ובכלל, קולקציה פשוט מוצלחת.

במילה אחת: כן!

תגובה 1:

  1. אני נהנית לקרוא את הסיכומים שלך. מחכה לפריז.

    השבמחק